چادر بادی و سوله های بادی ( سالن های بادی )

  • چادرهای بادی نوعی چادر هستند که به جای میله و دیرک، از ستون‌های بادشونده استفاده می‌کنند. این چادرها از جنس P.V.C با پوشش پلی‌استر و کاملاً محکم، انعطاف‌پذیر، قابل شستشو و ضد نفوذ ساخته می‌شوند.

    بیمارستان‌های صحرایی واحدهای پزشکی کوچک متحرک یا بیمارستان‌های کوچک هستند که بطور موقت و تا قبل از انتقال بیمار یا شخص آسیب دیده به مراکز درمانی دایمی مانند کلینیک‌ها یا بیمارستان‌ها از آنها مراقبت می‌کنند و اقدامات اولیه جهت حفظ جان آنها را انجام می‌دهند. این بیمارستان‌ها معمولاً با استفاده از چادرهای مقاوم ضد حریق و با کمک اسپیس فریم‌ها که ابزاری برای ساخت سازه‌های موقتی هستند، ساخته می‌شوند.

    چادر بادی علاوه بر بیمارستان‌های صحرایی کاربرد های نظامی، در موارد اضطراری از قبیل رخ دادن بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، و حتی بیماری‌های همه‌گیر نیز استفاده می‌شود. برای مثال، در زمان شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کشورها از چادرهای بیمارستانی برای ایزوله کردن بیماران و جلوگیری از آلوده شدن محیط بیمارستان‌های دائمی استفاده کردند.

    بیمارستان‌های صحرایی

    بیمارستان‌های صحرایی بادی نوعی بیمارستان سیار هستند که از چادرهای بادی برای ساخت فضاهای درمانی استفاده می‌کنند. این بیمارستان‌ها مزایایی مانند سرعت بالا در نصب و جمع کردن، وزن کم، حجم کم، مقاومت در برابر شرایط اقلیمی، انعطاف پذیری و کارآمدی دارند. این بیمارستان‌ها می‌توانند برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی در شرایط بحرانی مانند جنگ، بلایای طبیعی و بیماری‌های گیرند

    سوله های بادی نظامی

    سالن های بادی نظامی، نوعی ساختمان پرتابل هستند که از مواد PVC دو لایه ساخته شده و با هوا پر می‌شوند. این سالن ها مزایایی مانند سرعت نصب، قابلیت جابجایی، مقاومت در برابر شرایط جوی، امکان تهویه و گرمایش، و انعطاف پذیری در شکل و اندازه دارند. این سالن ها می‌توانند برای اهداف مختلف نظامی مانند انبار، پایگاه، آموزش، و تمرین استفاده شوند. برای اطلاعات بیشتر درباره سالن های بادی نظامی

    نحوه خرید این چادر های بادی و سوله های بادی ( سالن های بادی )

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید چادر بادی و سوله های بادی ( سالن های بادی ) به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید