خرید استخر توپ بادی

خرید استخر توپ بادی

  • ما قبلا راجب نگهداری و نحوه خرید استخر توپ صحبت کرده بودیم اکنون می خواهیم انواع آن را به شما معرفی کنیم.

    استخر توپ نخلی

    خرید استخر توپ بادی

    سقف این استخر توپ بادی شامل دو ارک، که به صورت ضربدری می باشد و در کنار ارک ها برای دیوار و سقف از توری و پارچه استفاده شده است. کف این دستگاه از پارچه تشیکل شده است. ابعاد و اندازه این استخر توپ بادی در طول 3.2 متر و عرض 3.2 متر و ارتفاع 3 متر می باشد وزن این دستگاه 50 کیلو گرم است. جنس این دستگاه از پارچه های کره ای و نخ ترک می باشد. چاپ این دستگاه ثابت و رنگ بندی این دستگاه طبق سفارش شما و موجودی انبار می باشد. این دستگاه شامل یک دمنده باد با قدرت دمنده 0.5 اسب می باشد. این دستگاه شامل استاندارد و دو سال گارانتی می باشد.

    استخر توپ کلبه ای

    خرید استخر توپ بادی

    سقف این دستگاه از پارچه و ستون های بادی می باشد، دیوار های این دستگاه از پنجره های توری تشکیل شده است. کف این دستگاه از پارچه تشیکل می شود. ابعاد و اندازه این استخر توپ بادی در طول 3.2 متر و عرض 3.2 متر و ارتفاع 3 متر می باشد وزن این دستگاه 45 کیلو گرم است. جنس این دستگاه از پارچه های کره ای و نخ ترک می باشد. چاپ این دستگاه ثابت و رنگ بندی این دستگاه طبق سفارش شما و موجودی انبار می باشد. این دستگاه شامل یک دمنده باد با قدرت دمنده 0.5 اسب می باشد. این دستگاه شامل استاندارد و دو سال گارانتی می باشد.

    استخر توپ قارچی

    خرید استخر توپ بادی

    سقف این دستگاه از پارچه و ستون های بادی می باشد، دیوار های این دستگاه از پنجره های توری تشکیل شده است. و چهار طرف آن از استوانه ها کله قارچی دارد. کف این دستگاه از پارچه تشیکل شده است. ابعاد و اندازه این استخر توپ بادی در طول 3.2 متر و عرض 3.2 متر و ارتفاع 3 متر می باشد وزن این دستگاه 45 کیلو گرم است. جنس این دستگاه از پارچه های کره ای و نخ ترک می باشد. چاپ این دستگاه ثابت و رنگ بندی این دستگاه طبق سفارش شما و موجودی انبار می باشد. این دستگاه شامل یک دمنده باد با قدرت دمنده 0.5 اسب می باشد. این دستگاه شامل استاندارد و دو سال گارانتی می باشد.

    برای اطلاعات بیشتر

    برای خرید استخر توپ بادی نیز می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل نمایید. همچنین جهت خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی تلگرام، واتساپ، ایتا و شبکه های اجتماعی دیگر درخواست خود را جهت خرید به پشتیبانی ما ارائه نمایید. جهت خرید استخر توپ می توانید به دسته استخر توپ بادی نیز مراجعه نمایید.

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید